March 28 2024 12:12:41
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Kuurne
U23: Final s.47!

Top 5 ryttere
389 p - Jakub Vavra
342 p - Jacques Jacques
214 p - Orla Boutmé
196 p - Owen Hendricks
195 p - Alfonso Uffreduzzi

Top 5 Hold
705 p - Daimler-Brabus
663 p - Team Faema
623 p - AB InBev - Bettini
552 p - Qantas-DeLight
387 p - Team Peugeot

Top 5 Nationer
389 p - Tjekkiet
386 p - Tyskland
370 p - Frankrig
350 p - Italien
330 p - Holland

Top 5 Sejre
Jakub Vavra ( 5 )
Alfonso Uffreduzzi ( 4 )
Ejvind Haaland ( 4 )
Domagoj Kovacevic ( 4 )
Eckhard Wagner ( 3 )

U23 - Top 5 Ryttere
364 p - Diego De Rosa
183 p - Wilton Baxter
163 p - Lucas Dijon
157 p - Laurent Martin
156 p - Klaus Steiner

U23 - Top 5 Sejre
Diego De Rosa ( 7 )
Maurice Nathansen ( 2 )
Laurent Martin ( 2 )
Wilton Baxter ( 1 )
Enrique Alliente ( 1 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Zion Holding
27-03-2024 21:27
Oddset på W. de Theuns er ikke steget. Det er en fejl at jeg har fået markeret det med grønt

Udvikling Ejendom
25-03-2024 18:31
Der laves først opdatering af stats ved næste batch af saves som er i morgen.

Cameron Clayton
25-03-2024 16:00
Så er det fordi, de ikke er godkendt endnu. Kan se at seneste statsopdatering må have været d. 15. marts. Så formoder jeg de bliver opdateret dine stats næste gang Smile

Ryan Miller
25-03-2024 09:11
Sendte dem d. 17/3

Louis Bettini
25-03-2024 07:52
Jo det skulle jeg mene. Hvornår har du sendt Miller?

Ryan Miller
24-03-2024 17:40
Får man ikke længere mail, når stats bliver godkendt?

Mark DeLight
22-03-2024 20:17
Jeg har det på samme måde med de voksne verdensmestre på QDC Wink

Louis Bettini
22-03-2024 19:57
Jeg syntes der er mega swung over alle u23 verdensmestre på ABC Grin

Evan Jephcott
22-03-2024 16:27
Pedro - det var da ikke pænt sagt. Når man køber en U23 VM vinder på WISH, så får man Iker.. Pfft Nææ, modellen fra 3 år siden var der mere swung over!

Iker Alonso
22-03-2024 11:40
Havde ellers valgt Express forsendelse, men må erkende det var lidt af et scam Grin Nu står jeg med den, så alt er godt

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Rollespil,: Diskussioner og Rollespil i løbskommentarsporet(Off-CC)
Grigorij Rasputin
Hej allesammen

Jeg skriver herinde for at sige, at jeg synes efterhånden at det er ved at være (på godt jysk) træls, at se løbs kommentar sporet blive fuldstændig gennemtæsket af diskussioner der er flere sider lange og tit egentlig bare handler om småting så som: "hvem har sagt hvad". Jeg synes det sker rimelig ofte for tiden og har egentlig den konsekvens, at jeg personligt ikke rigtig kan finde en lejlighed til at tilføje noget, når det er kommentar feltet først er blevet druknet i de der små-diskusioner.

Jeg er helt med på at det er en del af spillet, og har heller ikke noget imod at en diskussion starter derinde, men kan vi måske ikke hjælpe hinanden med lige at tænke "Hey! Kan vi ikke fortsætte den her et andet sted.

En anden ting: Hvis folk har noget imod hinanden OFF-CC, af den ene eller anden grund, kan i så ikke lade være med at "aktivere" hinanden? Synes fra sidelinjen at man efterhånden har kunne se lidt et mønster i, at folk der skændes OFF-CC også er efter hinanden ON-CC. Tænker måske at det nogengange er derfor at det tager overhånd?

Er jeg alene i den observation, eller har i også lidt den samme oplevelse.

Lad mig høre fra jer.

Det var alt Grin

i.gyazo.com/54a68f7022f242b1a0d1226f3c681f9d.png
|| Grigorij Rasputin || Rusland || Fighter ||


- "Den russiske hingst" -

 
Motsoko Mangobe
Fuldstændig enig..

Det kammede lidt over i mig idag for syntes det er pinligt efterhånden at hører/se på.

Jeg har så forsøgt at tage den On cc, men det var også sidste gang. Den er taget alt alt for langt den her, og er på ingen måde sjovt eller godt for rollespillet.

Hvem eller hvad der tager den for langt er en anden snak som u bund og grund også er irrelevant
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Martin Lund
I min optik har den været kørt for langt ud i for længe, når det altid skal gå ud over hele holdet som bliver kaldt det rullende cirkus og andet, og alle ryttere på holdet køres over en kam.

Personligt er jeg blevet langt mindre aktiv i løbstråde grundet dette. Jeg læser nærmest kun løbet også sender min egen kommentar, magter ikke alle de andre kommentarer mere
 
Josh Viper
Generelt set synes jeg også kommentarsporet er blevet en kedelig tendens at læse, og derfor har jeg trukket mig more or less fuldstændig trods jeg er online flere gange dagligt.

Folk leder efter den mindste chance for at skabe en kontrovers, og det er som om nogle skal være uenige bare for at være det.

Det kan godt være jeg er blevet for gammel til at være herinde, men jeg synes ærlig talt at den opførsel der har været fra flere sider den seneste tid specielt er så barnagtig, at vi skal have tilkaldt pædagoger, for det er børnehavefnidder og uenig fordi man har set sig sur på hinanden.

Dermed ikke sagt alt skal være rygklapperi, men man skal heller ikke være uenig bare for at være det.
 
Stanley Fairfax

Motsoko Mangobe skrev:

Hvem eller hvad der tager den for langt er en anden snak som u bund og grund også er irrelevant


Det kan du godt have ret i, for fredens skyld, men jeg kan altså også godt sætte mig ind i hvorfor Yakan ikke synes det er specielt fedt at han nu er blevet til ham der hamstrer alle kaptajnrollerne på SPC til sig selv og sit ego, mobber andre, ikke siger noget pænt om sine holdkammerater, bør holde sin kæft og i øvrigt sættes ind i en kontekst der hedder "Yakan og Van Vleuten", hvor Vleuten over en årrække helt selv har skabt sig sit ry som en man kan slå sig på.

Jeg kender kun Yakan som en helt igennem flink fyr der vil den her leg det bedste. Og der er da grænser for hvad man skal finde sig i at blive beskyldt for. For så til sidst at få at vide at nu skal man altså tie stille sådan den anden fyr får ret og alle kan få fred.

Men det kan da godt være det er sådan det skal gøres. Jeg synes bare narrativet hvor Yakan er et monster der overfalder Hawk er helt i skoven. Jeg synes ikke engang de er lige gode om det + at det så er urimeligt hvis Pieter engang har sagt noget og man nu skal huske det som "Yakan og Pieter"

Men derfor vil jeg nu også gerne være med til at det forsvinder på magisk vis.
i.gyazo.com/b7feb4a61be13c1c6e20bd4f604f4def.png
 
Motsoko Mangobe

Stanley Fairfax skrev:

Motsoko Mangobe skrev:

Hvem eller hvad der tager den for langt er en anden snak som u bund og grund også er irrelevant


Det kan du godt have ret i, for fredens skyld, men jeg kan altså også godt sætte mig ind i hvorfor Yakan ikke synes det er specielt fedt at han nu er blevet til ham der hamstrer alle kaptajnrollerne på SPC til sig selv og sit ego, mobber andre, ikke siger noget pænt om sine holdkammerater, bør holde sin kæft og i øvrigt sættes ind i en kontekst der hedder "Yakan og Van Vleuten", hvor Vleuten over en årrække helt selv har skabt sig sit ry som en man kan slå sig på.

Jeg kender kun Yakan som en helt igennem flink fyr der vil den her leg det bedste. Og der er da grænser for hvad man skal finde sig i at blive beskyldt for. For så til sidst at få at vide at nu skal man altså tie stille sådan den anden fyr får ret og alle kan få fred.

Men det kan da godt være det er sådan det skal gøres. Jeg synes bare narrativet hvor Yakan er et monster der overfalder Hawk er helt i skoven. Jeg synes ikke engang de er lige gode om det + at det så er urimeligt hvis Pieter engang har sagt noget og man nu skal huske det som "Yakan og Pieter"

Men derfor vil jeg nu også gerne være med til at det forsvinder på magisk vis.


Vi kan godt blive enige om at det er hårdt sat op Hawk/Luke vs. Pieter/Yakan...

De to første i begge setups er klart mest aktive. Jeg er sikker på de alle er flinke fyrer der vil siden det bedste, og det er jo ikke kun diskussionen om kaptajn rollerne, som i øvrigt fair at være uenig i fra Yakans side. Alle Diskussionerne er jo reelt hver for sig fine, det er bare dødirriterende at de samme personer igen og igen står for 75% af kommentarerne efter en etape.

"For så til sidst at få at vide at nu skal man altså tie stille sådan den anden fyr får ret og alle kan få fred"

Lig mærke til jeg sådan set bare vil have en til det.. Er sådan set ligeglad med hvem der er den voksne her. Jeg har det som Viper.. Jeg læser ikke halvdelen af kommentarerne mere, selvom jeg er manager. Jeg skimter om nogle fra mit hold har sagt noget.

Yakan prikker bestemt også til Hawk, blandt andet med de kommentare i Raun tråden idag. IMO er alle 4 med i det, på forskellige niveauer, altså nogle værre end andre.

Jeg forstår bare ikke behøver for at Diskutere bare for at Diskutere. Der må da komme et punkt hvor man bare ikke gider mere.
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Luke Armstrong
Nu kommer elefanten ind i glashuset.

Jeg er helt enig i at vi står overfor en problemstilling som skal løses, spørgsmålet er hvordan? Fordi det skal heller ikke blive sådan at ingen tør siger noget til en anden, af frygt for at få en reprimande eller det der måske er værre. Man må formode at vi alle er her, fordi vi synes det er sjovt.

Det er vel ingen hemmelighed at Pieter og Luke har haft en beef kørende de sidste mange sæsoner, og synes egentlig ikke at den er kørt af sporet.

Men jeg må indrømme at det der forgår mod Hawk, det synes jeg ikke er acceptabelt og grænser mod mobning, fordi man kun søger konflikten og derfor provokere, så der kommer mere brænde på bålet for at få en reaktion. Egentlig det samme som man gjorde mod Nick Viking, og det endte jo ikke kønt.

Jeg har ikke noget imod at der forgår en beef mellem en eller flere ryttere, men det skal stadig være sådan at alle parter synes det er sjovt, og jeg ved Hawk ikke synes det er sjovt længere.
 
Grigorij Rasputin
Nu er jeg ikke ude på at det skal udvikle sig til en tråd om, hvem der skal være ansvarlig for det her eller ej. Men hvis vi nu bare kan blive enige om at man lige puster ud og tæller til 10, inden man går i tasturskrigs, især hvis man tidligere har haft kløerne i hinanden.

Dog skal det lige siges, at når man nævner eller udtaler sig om en anden rytter I sin tråd, må man også have en forventning om et modsvar, hvilket der skal være plads til. Hvis man ikke er klar på det, så lad være med det!

Ellers synes jeg at vi alle bærer ansvaret for lige at tjekke efter og tænke i sig selv, om det her er umagen værd, eller om man måske skulle stoppe med at svare for at lukke diskussionen, når man nu alligevel har sagt sit til det.

i.gyazo.com/54a68f7022f242b1a0d1226f3c681f9d.png
|| Grigorij Rasputin || Rusland || Fighter ||


- "Den russiske hingst" -

 
Motsoko Mangobe

Luke Armstrong skrev:

Nu kommer elefanten ind i glashuset.

Jeg er helt enig i at vi står overfor en problemstilling som skal løses, spørgsmålet er hvordan? Fordi det skal heller ikke blive sådan at ingen tør siger noget til en anden, af frygt for at få en reprimande eller det der måske er værre. Man må formode at vi alle er her, fordi vi synes det er sjovt.

Det er vel ingen hemmelighed at Pieter og Luke har haft en beef kørende de sidste mange sæsoner, og synes egentlig ikke at den er kørt af sporet.

Men jeg må indrømme at det der forgår mod Hawk, det synes jeg ikke er acceptabelt og grænser mod mobning, fordi man kun søger konflikten og derfor provokere, så der kommer mere brænde på bålet for at få en reaktion. Egentlig det samme som man gjorde mod Nick Viking, og det endte jo ikke kønt.

Jeg har ikke noget imod at der forgår en beef mellem en eller flere ryttere, men det skal stadig være sådan at alle parter synes det er sjovt, og jeg ved Hawk ikke synes det er sjovt længere.


Og så kommer min sidste kommentar..

Det nemmeste her er at Hawk så stopper med at kommentere på noget de siger.. Reelt kan Pieter (og Yakan til dels) Jo godt stadig mene det rent rollespilsmæssigt (her kan vi så tro på hvad vi vil Smile ).

"Der skal TO til at Diskutere, EN til at stoppe"
"Tale er Sølv, Tavshed er Guld" (Yndlings Citat!) :
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Pieter van Vleuten
Som Stanley skriver "men jeg kan altså også godt sætte mig ind i hvorfor Yakan ikke synes det er specielt fedt at han nu er blevet til ham der hamstrer alle kaptajnrollerne på SPC til sig selv og sit ego, mobber andre, ikke siger noget pænt om sine holdkammerater, bør holde sin kæft "

Det var præcis det der skete for min rytter for nu længe siden, min rytter var venlig og ikke en som rigtig stak ud før der kom problemer med Evan Bowman og co. På det tidspunkt blev min rytter sat i en bås, blev sat for had for ting som intet havde med min rytter at gøre. Men det var en nem vej at sætte alt skyld på en person, så det har min rytter taget til sig og handlet udfra. (Selvom det som personen bag var nederen at ens rytter blev sat i sådan en bås, uden særlig stor grund) Man kan sige min rytter blev bitter, at tingene så efterfølgene har "passet ind" med at min rytter ikke rigtig vandt så meget, fik div uheld gjorde kun min rytter mere bitter og igen passede det ind at min rytter vandt tour de france.

At der er beef mellem ryttere har der altid været og er med til at skabe aktivitet. Fx min rytter og Luke. Eller med Hawk. Der kommer stikkere begge veje, men ikke til folk som ikke er eller vil være med, kunne ikke drømme om at "stikke" til andre fx Grigorij Rasputin fordi min rytter ingen grund har til det og jeg i den virkelige verden ikke aner om personen bag ville synes det var fedt. Jeg er helt ok med folk der selv ønsker at være aktivt med og stikke til min rytter, men så må man også forvente der kommer noget igen. Fx Maatman og Patmac som ikke gør sig i den del, der kommer heller ikke noget imod dem. (Well andet end det jo er træls Patmac vinder over ens rytter, men det er min rytter ikke den første til at have et problem med..)

At det skulle være mobning mod Hawk? Langt fra, hans rytter er ligeså meget med i det og gør intet for at stoppe. Du kan se det på den måde at hans rytter hver dag kommenterer på hvordan det går med u25 trøjen, men samtidig også virker ligeglad med hvordan holdet klarer sig. Men samtidig mener han er ultra loyal, det er ret meget at sige sig selv imod. Han ændrer ikke noget, min rytter gør heller ikke.

Til sidst har jeg en kommentar til som Luke siger "jeg ved Hawk ikke synes det er sjovt længere."
-Det er sådan set helt fair, så står det ham frit for at stoppe med hans del af "legen". Men det gør han ikke.
i.ibb.co/FDbDpHC/Splitter.png
 
Grigorij Rasputin
Jeg har sådan set heller ikke noget imod at man i rollespillet har beef og andet, men det betyder altså ikke at man skal have 3-4 siders diskussion over noget en anden har sagt, eller hvem der er loyal eller ikke loyal, og hvad ved jeg i løbskommentarfeltet. De der diskussioner er, undskyld sproget, røvsygt at sidde at læse. Det er næsten ligesom at sidde og læse et kommentarer på et eller andet politisk opslag på facebook.

Problemet ligger for mig lidt i, at folk ikke kan finde ud af at "stoppe imens legen er god" og det er sådan set bare det jeg måske kunne ønske mig, at vi alle kunne blive lidt bedre til i fremtiden.

i.gyazo.com/54a68f7022f242b1a0d1226f3c681f9d.png
|| Grigorij Rasputin || Rusland || Fighter ||


- "Den russiske hingst" -

 
Hawk Youngblood
Nå så er jeg tilbage fra byen.

Jeg kan også stikke til folk, men jeg bliver sgu ikke ved og ved og ved. Som jeg oplever især Peiter gør. Vedr. kaptajn-roller er det slet ikke det jeg havde fokus på.

Jeg skriver kun følgende fordi nogen har fået helt forkerte informationer

Jeg tog det op efter nogle af etapeløbene tidligere på året, hvor der var en del bjerge, og her måtte jeg som luksus-hjælper bruge alt min energi, på at holde udbrydere i skak på det flade stykke inden bjergene, fordi vi ikke havde nok hjælpere til det flade., imens Yakan puttede sig i feltet i en fri rolle, og når vi så ramte bjergene så faldt han alligevel fra. Jeg undrede mig derfor hvorfor han dog havde en fri rolle, og ikke en hjælper-rolle til at hjælpe holdet, i stedet for at fede den i feltet og kigge på os bjergryttere brænde vores energi op på flad vej. I et af disse løb påstod han så at han behøvede fri rolle fordi der var 1 flad enkeltstart han gerne ville køre godt på. Jeg var ikke enige i alle de frie roller, i løb med bjerge, når han slet ikke kan køre opad. Sådan var det. Eks. Danmark rundt lå godt til ham som kaptajn, så ingen problemer der. Smile.




Jeg kan godt tage at folk stikker til mig, med eks. et glimt i øjet, eller sammen med god humor, men Peiters angreb indeholder hverken opfindsomhed eller humor, han er bare ondskabsfuld, og hiver små ting ud af større kontekster, hvis det kan hjælpe hans chikane.

Det har stået på, så længe at det tegner sig til at være en hetz, og jeg synes ikke det er sjovt mere, konstant bliver angrebet af en så negativ person.

Man plejer at sige, at jo mere kritik man kommer med, jo mere ros skal man give, altså holde en nogenlunde balance imellem det negative og det positive. Jeg tror aldrig nogen sinde han har rost mig, hverken da jeg vandt U23 GT eller Hvide trøjer i Schweiz Rundt og Tour de France. Sidste gang jeg skrev til ham var da jeg lykkeønskede ham for TDF-sejren, så vidt jeg husker.

Hvis de 2 kan ignorer mine beskeder, som jeg har gjort med deres så ville det være dejligt, men tvivler på det, fordi Peiter har kørt hetz meget længe.
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Motsoko Mangobe
Det er lidt skruen uden ende..

For Hawk, du kunne også bare lade være at kommentere på deres kommentar. Det virker som om alle vil have det sidste ord.

Det kræver stadig kun 1 at stoppe, så vil man ikke have modsvar, så lad være at svare. Bliver der kommenteret på noget man har skrevet, men man ikke gider i diskussion med rytteren, så lad være at svare.
Simpelt... lad være at svare hvis man ikke vil diskutere med en person, lige gyldigt hvad. Resten af rytterne i feltet skal nok selv danne deres meninger om folk.
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Hawk Youngblood

Motsoko Mangobe skrev:

Det er lidt skruen uden ende..

For Hawk, du kunne også bare lade være at kommentere på deres kommentar. Det virker som om alle vil have det sidste ord.

Det kræver stadig kun 1 at stoppe, så vil man ikke have modsvar, så lad være at svare. Bliver der kommenteret på noget man har skrevet, men man ikke gider i diskussion med rytteren, så lad være at svare.
Simpelt... lad være at svare hvis man ikke vil diskutere med en person, lige gyldigt hvad. Resten af rytterne i feltet skal nok selv danne deres meninger om folk.


Det har du helt ret i MM. Jeg har da også stoppet flere gange, men Peiter finder bare på nye "angreb", og det påvirker da bestemt lysten til at deltage. Jeg kan bedre forstå nu, hvorfor det er svært at trække nye til denne professionelle verden til, og at de får lyst til at forsætte. Frown
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Pieter van Vleuten
"Jeg har stoppet flere gange"
"Pieter finder på nye angreb"
"Svært at trække nye til"

"Giv Pieter skylden"

Hawk.. du er simpelthen nødt til at indse du også har din del, du er for vild. Som nævnt før, Luke og jeg kan godt se hvis vi laver en fejl. Det kan ske. Men det kan du bare ikke?

Du sidder bare og pudser glorie som om du aldrig har gjort noget galt eller har en andel. Det er lige prcæis her problemet er, en ting er at vi alle kan begå fejl. Men du kan åbenbart bare aldrig sin dine egne fejl.

/Farvel
i.ibb.co/FDbDpHC/Splitter.png
 
Hawk Youngblood
Det var godt. Så siger vi farvel.
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Mhondi Yakanyarara
Jeg tager lige din besked fra Lukes tråd, Esposito. Tænker det giver bedst mening, at svaret ligger her:

Men det kunne også være dig og Pieter der stoppede det, men det gør I jo tydeligvis ikke hver eneste gang at Hawk har skrevet noget.

Jeg troede helt oprigtigt, at jeg (og Luke, Hawk og Pieter) gjorde siden en tjeneste!

Personligt synes jeg, at det er klart dagens højdepunkt, når der kan komme en totalt ligegyldigt diskussion i gang. Præcist lige som jeg elsker, når der er gang i fx Mafia eller Boklunds konkurrencer.

Der må jeg så bare erkende, at jeg har fejllæst dig, Lund, Rasputin, MM og mange, mange andre.

At min opførsel skulle tangere til mobberi, det kan jeg simpelthen ikke genkende. Jeg synes faktisk klart mest, at jeg giver tilbage.

Min rytter "Yakan" er kun en af mine roller her på siden. Jeg har helt bevist gjort ham endnu mere nærtagende og til tider provokerende. Jeg tog det derfor som en gave, da Hawk pludselig var efter mig og mine roller på holdet, ligesom jeg pludselig var Pieters skødehund.

Men jeg bliver bare træt af at læse løb og kommentarer når 20 indlæg går på at du og Pieter gør hvad I kan for at irritere Hawk mest muligt.

Nu skal jeg passe på, at jeg ikke kommer til at skrive dette på en klodset måde, men jeg prøver alligevel:
Jeg har åbenbart også fejllæst Hawk og min interaktion med ham fuldstændigt.

Jeg ser (eller rettere så) i Hawk en bruger, som bevist fremsætter skarpe, underholdende og til tider vanvittigt provokerende synspunkter alene for at få os andre til at hoppe i med et modangreb, så han kan skyde igen, så vi kan starte en regulær ordkrig. Jeg var i begyndelsen længe oprigtigt i tvivl om - og faktisk også hældt mest til - at du Hawk var en karakter, som en af sidens skarpeste hjerne havde udtænkt. En karakter, som - i min bog - bidrager med meget interessant og underholdende - debat, interaktion, spændinger og meget mere

Denne opfattelse kan jeg se er totalt forkert. (Ja, det har jeg indset i noget tid, men åbenbart ikke evnet at drosle ned for mine svar til dig Hawk.) Det skal jeg beklage. Det har aldrig været min hensigt at få dig til at føle dig utilpas eller uvelkommen på siden!

Det ødelægger VIRKELIG det at bruge tid på at læse løb og kommentarer UTROLIGT meget.

Dette kommer - også jf. mine bemærkninger ovenfor - komplet bag på mig!

Men hvis du og Pieter syntes det er den sjoveste måde for jer at støtte jeres hold og en hold kammerat så kan det godt være at jeg skal vurdere om det er umagen værd at bruge tid på at blive en god cykelrytter.

Igen må jeg sige, at jeg åbenbart helt har fejllæst mine medbrugere. At du nærmest får lyst til at stoppe på CC pga. mine og de tre andres kommentar, det havde jeg slet ikke opfattet.

Men det giver et fint billede af hvilket hold og typer jeg aldrig kommer til at skifte til.

Det synes jeg måske er en unødvendig kommentar fra din side, så der vil jeg bare tilføje, at min nuværende rytter heller aldrig kommer til at kunne/ville få en plads hos Faema, allerede fordi holdet er fyldt af tempospecialister. Min tidligere rytter har dog kørt for Faema, hvilket var en ren fornøjelse og en manager/rytter-interaktion, som alle andre hold kun kan drømme om.
 
Grigorij Rasputin
Min pointe ved mit "rant", var sådan set ikke at pege fingre eller finde ud af hvem der har skyld i hvad. Jeg synes i specifik dette tilfælde at begge parter er lige gode om at køre diskussionerne i langdrag. Det er for mig desuden ikke så meget det at i diskutere med hinanden, men mere det at fuldstændig ligegyldige ting bliver kørt i langdrag, så der ikke er plads til andre end jer i kommentar feltet. Som Motsoko også siger: det er lidt som om der kæmpes for at få det sidste ord.

Men jeg synes det er tydeligt også her på den her tråd og andre steder off-cc, at i generelt har svært ved at snakke med hinanden (Pieter og Hawk), så måske i skal lade være med at aktiverer hinanden anden på den måde i gør. Og det gælder altså også dig Hawk. Hvis du nævner Pieter ved navn eller refererer til ham i rollespillet, kan du ikke blive sur over at han rollespiller på det, på samme som Pieter måske også nogengange må prøve at holde lidt igen. Jeg er sådan set ligeglad med hvis skyld det er og ikke er, det er ikke formålet ved det her. Det er bare træls når løbskommentar feltet bliver spammet til, det er sådan set bare det jeg gerne vil have folk lige vil tænke over.

i.gyazo.com/54a68f7022f242b1a0d1226f3c681f9d.png
|| Grigorij Rasputin || Rusland || Fighter ||


- "Den russiske hingst" -

 
Hawk Youngblood

Grigorij Rasputin skrev:

Min pointe ved mit "rant", var sådan set ikke at pege fingre eller finde ud af hvem der har skyld i hvad. Jeg synes i specifik dette tilfælde at begge parter er lige gode om at køre diskussionerne i langdrag. Det er for mig desuden ikke så meget det at i diskutere med hinanden, men mere det at fuldstændig ligegyldige ting bliver kørt i langdrag, så der ikke er plads til andre end jer i kommentar feltet. Som Motsoko også siger: det er lidt som om der kæmpes for at få det sidste ord.

Men jeg synes det er tydeligt også her på den her tråd og andre steder off-cc, at i generelt har svært ved at snakke med hinanden (Pieter og Hawk), så måske i skal lade være med at aktiverer hinanden anden på den måde i gør. Og det gælder altså også dig Hawk. Hvis du nævner Pieter ved navn eller refererer til ham i rollespillet, kan du ikke blive sur over at han rollespiller på det, på samme som Pieter måske også nogengange må prøve at holde lidt igen. Jeg er sådan set ligeglad med hvis skyld det er og ikke er, det er ikke formålet ved det her. Det er bare træls når løbskommentar feltet bliver spammet til, det er sådan set bare det jeg gerne vil have folk lige vil tænke over.


Så vidt jeg husker så har jeg ikke nævnt ham i meget lang tid. Jeg læser ikke engang hans beskeder til andre. Nu skrev han han en masse som vi ikke er enige om i denne tråd, men sluttede af med at sige farvel, og jeg valgte kun at svare ham på hans farvel (det står lige inden Yakans lange besked). Nu håber jeg så at han og Yakan, vil lade være med at læse det jeg skriver til andre, fordi det er der jo ingen grund til, når de ikke bryder sig om mig.
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Motsoko Mangobe
Mhondi

Syntes sådan set ikke beafs og uvenskab er dårligt for siden. Den er bare kørt meget langt denne gang.
Den med Kaptajn rollerne var meget fed i starten, også for journalisterne osv. Så ikke noget forkert i at være uvenner og det er fedt med skæve typer. Det har bare kørt 2 sæsoner på alt.

Selvfølgelig ærgerligt hvis du bare har læst Hawk forkert, så er det jonpisse ærgerligt
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Spring til debat: