April 19 2024 13:25:16
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Eschborn-Frankfurt
U23: U23 Il Lombardia

Top 5 ryttere
806 p - Jakub Vavra
768 p - Jacques Jacques
721 p - Johannes Mangobe
650 p - Eddy Drijens
639 p - Alfonso Uffreduzzi

Top 5 Hold
2829 p - Team Faema
2374 p - Daimler-Brabus
2298 p - Specialized
2167 p - Team Peugeot
2085 p - Qantas-DeLight

Top 5 Nationer
2208 p - Belgien
2169 p - Italien
1540 p - Holland
1425 p - Frankrig
1374 p - Storbritannien

Top 5 Sejre
Alfonso Uffreduzzi ( 10 )
Vincent Vintesso ( 10 )
Emil Hansen ( 8 )
Jakub Vavra ( 7 )
Domagoj Kovacevic ( 7 )

U23 - Top 5 Ryttere
125 p - Salvatore Bianchi
100 p - Daan Jacobs
60 p - Anton Vorobyev
55 p - Jens Hilbert
52 p - Bruno Maltar

U23 - Top 5 Sejre
Salvatore Bianchi ( 2 )
Daan Jacobs ( 2 )
Theo Kille ( 1 )
Anton Vorobyev ( 0 )
Timothy Stevens ( 0 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Reodor Felgen
14-04-2024 11:50
Jeg kan ik koding, men her viser hele løpet https://avantutor.
com/blog/adding-re
captcha-to-php-for
m/ Gerne kopier link og slet replik om du ik vil den skal stå her Smile

Pernille Jacobsen
14-04-2024 11:44
Hvis nogen er i stand til at programmere noget i den stil i PHP, så meld jer endelig til crewet.

Reodor Felgen
14-04-2024 11:29
Måske man skal starte med en "jeg er ik en computer" check når man registrerer seg nu Grin

Peter Jameson
11-04-2024 13:46
Grin

Johannes Mangobe
11-04-2024 08:03
Fun fact.. Jeg har samme monument resultater denne sæson, som MvdP har IRL denne sæson.

Louis Bettini
07-04-2024 16:10
Svit Van der Poel er for vild Frown

Jack Dawson
06-04-2024 22:11
En der vil slette min besked i Fladern.. på forhånd tak

Pernille Jacobsen
01-04-2024 20:15
PCM 2021

Ryan Jackson Jr
01-04-2024 19:43
Hvilken PCM version kører vi egentlig i? Grin

Zion Holding
27-03-2024 21:27
Oddset på W. de Theuns er ikke steget. Det er en fejl at jeg har fået markeret det med grønt

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Kontrakter: Hjælp mig
Dolmer
Hejsa,

Kan jeg overtale jer ryttere/brugere derude, til at hjælpe mig med at hjælpe jer?

Jeg har skrevet ned, at vi skal få lavet nogle synlige regler for kontrakter. (det lyder som om, at der har været et behov løbende de seneste sæsoner)
Forhandlingssæsonen starter jo så småt nu her. Støder i på nogle spørgsmål eller uklarheder, vil i så eventuelt gøre mig den tjeneste og tæppebombe dette område med spørgsmål, så vi kan få lavet en oversigt, der besvarer emnet rigtigt godt?

På forhånd mange tak!

(Slå også gerne på tråden til mig, hvis I føler at mangle andre oversigter)
Crew

Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden?
Se her: Skype samtale
Facebook gruppe
Facebook side
Discord kanal
 
Josh Viper
Jeg er ikke meget for deciderede regler. Såsom at nogen skal bestemme hvad jeg må få i løn i forhold til alderstrin osv. Eller om jeg må forhandle mig til en bonus. Hvis jeg betaler mine leveomkostninger, så skal folk bare være glade for mit bidrag.. Det er i første omgang min holdning.

En FAQ derimod vil være en glimrende ting.

- Hvor lang en kontrakt må jeg skrive?

- Er der en lønramme?

- Må man lave optioner på forlængelser? Hvis ja, må de overskride den normale maksimale kontraktlængde?

- Må jeg uddele bonus til mit hold via kontrakten?

- Må jeg kræve holdet uddeler bonus til teamet omkring mig i givne løb?

- Hvornår anses en kontrakt for brudt? I henhold til rolle i løb? Hvis der står kaptajn er det så i ALLE løb eller hvordan forstås det?

- Do's and don'ts? Hvad må manager spørge om i henhold til kontrakt, og hvor skal jeg passe på i forhold til øvrige retningslinjer?

- Bonusordning - hvad er ok?

- Fratrædelsesaftale?

- Bonus - hvornår er der leveomkostninger at betale?

- Ansvarsfraskrivelser - holdet kan bortse fra alt aftalt hvis sådan og sådan - er det okay?*

- Er der generelt aftalefrihed underlagt kontraktlængde selvfølgelig.



Men for mig er det vigtigt at det også pointeres, at man skal kunne se sig selv i øjnene med kontrakten. Og ja det vil regler kunne hjælpe på, men jeg er bare ikke fan af man tvinger noget ned i halsen på folk. Smile

* Her tænkes på klausuler som "Hvis ikke Hans har indsendt stats i ugen op til sæsonstart anses træningen for misligholdt, og alle løbsklausuler frafaldes."
* Eller: "Hvis ikke rytteren gør opmærksom på mangler i løbsprogrammet anses det som værende godkendt af rytteren, hvorfor løbsroller anses som værende overholdt på trods af eventuelle manglende roller, der opdages efter denne givne dato."
 
Hawk Youngblood
Hejsa.

Jeg synes der er viden der bør være offentlig kendt.

Når løbsarrangører skal tiltrække hold og ryttere, så er gør de det jo bl.a. ved at deres præmiepengeordning er tilgængelig for alle, og jeg ved ikke om der allerede er et sted hvor man kan se præmiepenge for hvert løb, men jeg har ikke kunne finde det.

Når jeg eks. skal forhandle bonus-tillæg til min grundlæg, så forhandler jeg totalt i blinde, og det bør jo ikke være sådan.

Hvis jeg har overset at denne information allerede findes, så beklager jeg mit spørgsmål, men hvis den ikke findes, så bør dette altså være offentlig tilgængelig, fordi det det bruges som sagt for løbsarrangørerne at bedre ryttere skal blive interesseret i at køre deres løb.
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Geert Zilwerberg

Hawk Youngblood skrev:

Hejsa.

Jeg synes der er viden der bør være offentlig kendt.

Når løbsarrangører skal tiltrække hold og ryttere, så er gør de det jo bl.a. ved at deres præmiepengeordning er tilgængelig for alle, og jeg ved ikke om der allerede er et sted hvor man kan se præmiepenge for hvert løb, men jeg har ikke kunne finde det.

Når jeg eks. skal forhandle bonus-tillæg til min grundlæg, så forhandler jeg totalt i blinde, og det bør jo ikke være sådan.

Hvis jeg har overset at denne information allerede findes, så beklager jeg mit spørgsmål, men hvis den ikke findes, så bør dette altså være offentlig tilgængelig, fordi det det bruges som sagt for løbsarrangørerne at bedre ryttere skal blive interesseret i at køre deres løb.


Premiepenge er hemmelige.
 
Amaury Monnaire

Hawk Youngblood skrev:

Hejsa.

Jeg synes der er viden der bør være offentlig kendt.

Når løbsarrangører skal tiltrække hold og ryttere, så er gør de det jo bl.a. ved at deres præmiepengeordning er tilgængelig for alle, og jeg ved ikke om der allerede er et sted hvor man kan se præmiepenge for hvert løb, men jeg har ikke kunne finde det.

Når jeg eks. skal forhandle bonus-tillæg til min grundlæg, så forhandler jeg totalt i blinde, og det bør jo ikke være sådan.

Hvis jeg har overset at denne information allerede findes, så beklager jeg mit spørgsmål, men hvis den ikke findes, så bør dette altså være offentlig tilgængelig, fordi det det bruges som sagt for løbsarrangørerne at bedre ryttere skal blive interesseret i at køre deres løb.


Den information som du søger, er som det er nu kun managers tilgængeligt.

Men præmiepengene er på sin vis sat efter ICCU ranglistens kategorisystem, altså Tour de France er højeste kategori og mest prestigefyldte etapeløb. Tour de France vil også være det løb hvor du som rytter vil køre flest penge ind til holdet pr. sejr. Det samme er gældende for endagsløb med MSR, FR, PR, LBL og GdL. Dog kan alt dette så varriere alt efter hvilken sponsor holdene vælger. Det er selv op til diverse managers, om de vil dele den viden med resten af holdet eller cykelverdenen.
i1365.photobucket.com/albums/r750/markaalund/Signaturbilled_zps7b14b699.png
Navn/Alder: Amaury Monnaire/35 år
Land/Bopæl: Frankrig/Pyrenæerne
Hold/Ryttertype/Rolle:ANZ-DeLight Racing Team /Etapeløbsrytter/Hjælperytter
 
Hawk Youngblood
Jeg er gjort bekendt med at det er holdets sponsorer der betaler løbspræmier, og så kan man godt forstå at det er imellem manager og holdets sponsorer.

OFF.-CC
I den virkelige verden giver de forskellige arrangørerne af løb ejer, pengepræmier, og disse er jo offentlig kendt, fordi det er en måde for dem der ejer løbene at tiltrække bedre ryttere, fordi jo bedre ryttere jo bedre aftaler kan de så lave med deres kontakter, som er TV- stationer, sponsorer osv.

Så det er altså en form for gulerod, så de kan lokke bedre ryttere i at stille op til deres løb.

CC. Universet, er så bare skruet anderledes sammen, og det er også okay, så de giver noget roderum for managerne at navigere i.

MVH.
Youngblood
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Ferre de Eisenkrank
Jeg havde jo egentlig lovet mig selv og feltet at koncentrere mig om at køre cykelløb, men når nu andre bringer emner som dette på banen, kan jeg ikke lade være.

Gennemsigtige regler for konrakter var en af mange tanker bag den larm jeg lavede om en rytterorganisation for noget tid siden. Bare rolig. Jeg har indset, at en organisation måske er at skyde gråspurve med kanoner. Et tydeligt (og ikke alt for omfattende og restriktivt) regelsæt for kontrakter kombineret med en FAQ som Viper foreslår er en fremragende ide.

Vedr. diskussionen om præmiepenge (som måske ikke hører hjemme her) er jeg fortaler for en grad af gennemsigtighed. Jeg er klar over, at en rytters værdi for holdet ikke kun kan og skal opgøres i penge. Det har jeg bygget hele min karriere på. Jeg mener bare at gennemsigtighed gavner alle i det lange løb.

En rytter bør have en fornemmelse af hvor meget (eller lidt) vedkommende bidrager til holdets økonomi. Som jeg ser det behøver det ikke at hvile på fuld transparens i form af et offentligt (eller hold-internt delt) regnskab. Vi ved hvilke kategorier løbene hører under, men jeg har ingen fornemmelse af, hvordan sponsorer vægter løbene.
Er en etapesejr i TDF f. eks. dobbelt så værdifuld som i Giroen og ti gange i forhold til Delta Tour Zeeland? Er Paris-Roubaix dobbelt så værdifuld som Omloop het Nieuwsblad? Er en samlet sejr i Tour de l'Ain lige så værdifuld som at vinde Trofeo Laigueglia? Sådan ser det ca. ud, hvis man ser på værdien i ranglistepoints i hvert fald. Er vægtningen i øvrigt ens for alle hold, eller har holdenes sponsorer favoritløb med bonusser?

Et simpelt 5-stjerne-system som indikator af sponsorernes vægtning imellem løbene ville dække behovet for mig.
Fighting for Faema
 
Hawk Youngblood
OFF.-CC

Jeg kan godt se at jeg ikke tænkte mig om. Idet det er ikke alle aspekter fra den virkelige cykelverden der kan bruges i CC universet.

Holdets aftaler med deres sponsor er også kun imellem holdets ledelse og sponsoren, og på den måde er den del det samme IRL, og i CC. universet.

Den del jeg talte om var ejerne af diverse løb, og de præmier de lokker med for at få ryttere itil at deltage i deres løb, og denne del kan jeg godt forstå ikke er muligt at implementere i CC. Universet. Denne del har intet med hold og deres sponsere at gøre.

Det er 2. forskellige ting, og jeg tror det er de 2. ting vi er flere der har blandet sammen.

Derfor er derfor er jeg 100% enig i at holdet og deres sponsor har ret til at holde deres aftaler internt, som de også har i den virkelige verden.
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Amaury Monnaire

Ferre de Eisenkrank skrev:
Et simpelt 5-stjerne-system som indikator af sponsorernes vægtning imellem løbene ville dække behovet for mig.


Det du beder om her, er netop hvad jeg har beskrevet. Kig efter iccu-ranglisten. Ellers er vi ude i overleveringen af det fulde skema. Om det fulde skema over sponsorpræmiepengene skal gøres offentligt, er ikke noget jeg skal kloge mig på. Men som det er nu, er sponsorpræmiepengene hemmelige og følger nogenlunde iccu-ranglistens kategorier med det for ændringer via managerens valg af sponsor (allround, etapeløb, endagsløb, sejre, sprint)
i1365.photobucket.com/albums/r750/markaalund/Signaturbilled_zps7b14b699.png
Navn/Alder: Amaury Monnaire/35 år
Land/Bopæl: Frankrig/Pyrenæerne
Hold/Ryttertype/Rolle:ANZ-DeLight Racing Team /Etapeløbsrytter/Hjælperytter
 
Ferre de Eisenkrank

Amaury Monnaire skrev:

Ferre de Eisenkrank skrev:
Et simpelt 5-stjerne-system som indikator af sponsorernes vægtning imellem løbene ville dække behovet for mig.


Det du beder om her, er netop hvad jeg har beskrevet.


Jeg er ikke enig. De enkelte sponsorers vægtning afviger vel fra pointvægningen i ICCU-løbsranglisten? Den del er stadig utydelig.

Den rangering jeg foreslår kunne være en beskrivelse af sponsorerne som punkt i en FAQ som svar på spørgsmålet; hvordan fungerer økonomien i CC? Jeg skriver den gerne.
Fighting for Faema
 
Luke Armstrong
I bund og grund kan jeg ikke se grunden til at præmiepengene ikke er offentlig tilgængelige.

Ja jeg ved godt at nogen vil sige, at så vil rytterne presse lønninger og bonusserne op, hvis de kendte til ovenstående.

Men det er jo egentlig managerne der kan regulere løn og bonus niveauet. Managerne kan jo bare sige nej!
 
Spring til debat: