March 28 2024 16:19:22
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Kuurne
U23: Final s.47!

Top 5 ryttere
389 p - Jakub Vavra
342 p - Jacques Jacques
214 p - Orla Boutmé
196 p - Owen Hendricks
195 p - Alfonso Uffreduzzi

Top 5 Hold
705 p - Daimler-Brabus
663 p - Team Faema
623 p - AB InBev - Bettini
552 p - Qantas-DeLight
387 p - Team Peugeot

Top 5 Nationer
389 p - Tjekkiet
386 p - Tyskland
370 p - Frankrig
350 p - Italien
330 p - Holland

Top 5 Sejre
Jakub Vavra ( 5 )
Alfonso Uffreduzzi ( 4 )
Ejvind Haaland ( 4 )
Domagoj Kovacevic ( 4 )
Eckhard Wagner ( 3 )

U23 - Top 5 Ryttere
364 p - Diego De Rosa
183 p - Wilton Baxter
163 p - Lucas Dijon
157 p - Laurent Martin
156 p - Klaus Steiner

U23 - Top 5 Sejre
Diego De Rosa ( 7 )
Maurice Nathansen ( 2 )
Laurent Martin ( 2 )
Wilton Baxter ( 1 )
Enrique Alliente ( 1 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Zion Holding
27-03-2024 21:27
Oddset på W. de Theuns er ikke steget. Det er en fejl at jeg har fået markeret det med grønt

Udvikling Ejendom
25-03-2024 18:31
Der laves først opdatering af stats ved næste batch af saves som er i morgen.

Cameron Clayton
25-03-2024 16:00
Så er det fordi, de ikke er godkendt endnu. Kan se at seneste statsopdatering må have været d. 15. marts. Så formoder jeg de bliver opdateret dine stats næste gang Smile

Ryan Miller
25-03-2024 09:11
Sendte dem d. 17/3

Louis Bettini
25-03-2024 07:52
Jo det skulle jeg mene. Hvornår har du sendt Miller?

Ryan Miller
24-03-2024 17:40
Får man ikke længere mail, når stats bliver godkendt?

Mark DeLight
22-03-2024 20:17
Jeg har det på samme måde med de voksne verdensmestre på QDC Wink

Louis Bettini
22-03-2024 19:57
Jeg syntes der er mega swung over alle u23 verdensmestre på ABC Grin

Evan Jephcott
22-03-2024 16:27
Pedro - det var da ikke pænt sagt. Når man køber en U23 VM vinder på WISH, så får man Iker.. Pfft Nææ, modellen fra 3 år siden var der mere swung over!

Iker Alonso
22-03-2024 11:40
Havde ellers valgt Express forsendelse, men må erkende det var lidt af et scam Grin Nu står jeg med den, så alt er godt

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Førstegangsrytter?
Anders Ulrichsen
Att. CC-crewet.

Kunne det måske være en mulighed, at ryttere, der er ikke er førstegangsdeltagere, og dermed har loyalitetspoint, blev markeret i rytterprofilen?
Altså ikke med udførlig rytterhistorik (selvom det kunne være så fedt at vide, hvilke ryttere der har haft samme ophav), men bare så os helt nye bedre kan vurdere, hvordan vi klare os imod ryttere, der har samme forudsætninger, som os selv. På samme måde, som man kan sammenligne sig med ryttere, der er ældre, ved at vide, hvilke pointfordele de har på en.
 
Wilfried Favre
Jeg tror det er svært at holde styr på. Det kan også være der er nogle der ikke helt vil dele hvem de tidligere har været, hvis nu den tidligere rytter har været godt kontroversiel og trådt nogle folk over tæerne.
i.imgur.com/LNbn2z0.png
Wilfried Favre - 33 år (S.39) - Team Peugeot
Blog - Resultatliste
22(10) - 34(3) - 151(7)
t.o.m s.38
Verdensmester i enkelstart s36
Verdensmester i enkelstart s37
 
Giulio Esposito
Selv om man har været et svin tidligere, kan man jo godt være et godt menneske Smile

Tror ikke decideret Anders vil have at vide hvem der er hvem, han vil bare vide om en rytter f.eks. har loyalitets bonus med, så han kan se om han har samme forudsætning for at nå det samme som denne rytter.
Jo mere jeg træner, desto heldigere bliver jeg
 
Max Akseltryk
Jeg synes det er vigtigt at minde om at max.grænserne ikke ændres. En jævnaldrende rytter kan ikke være bedre i de ting man sådan helt naturligt er god til som den type rytter. Men de har en sjat i noget sekundært, derude hvor man placerer de sidste point. Jeg tror ikke det er konkurrenceforvridende og i hvert fald ikke nok til at det er noget dem med pointene skal have "hængende på sig" som større favorit, eller noget.
Max Akseltryk

Tidligere temporytter på AEP & QDC - nu journalist på CC-News

Blog - Resultater
 
Joachim Vrads

Max Akseltryk skrev:

Jeg synes det er vigtigt at minde om at max.grænserne ikke ændres. En jævnaldrende rytter kan ikke være bedre i de ting man sådan helt naturligt er god til som den type rytter. Men de har en sjat i noget sekundært, derude hvor man placerer de sidste point. Jeg tror ikke det er konkurrenceforvridende og i hvert fald ikke nok til at det er noget dem med pointene skal have "hængende på sig" som større favorit, eller noget.


Konkurrenceforvridende er måske et voldsomt ord at bruge. Det er jo bare en del af spillet. Men jeg tror lidt man som etableret bruger glemmer hvordan det er som ny. Jeg har også en formodning om, at det er en markant fordel at have x antal flere point at arbejde med. Uanset at det er en sekundær kategori. Det synes jeg at kunne fornemme i “mine” løb. At der er ryttere der har mere at arbejde med. Ingen brok herfra. En dag står jeg i samme situation.

+1 til Ulrichsens opslag herfra.
 
Max Akseltryk
Jeg ved da heller ikke om det er noget jeg synes er verdens bedste idé eller om jeg er ham der skal "forsvare" det. Det fiksede så vidt jeg ved et gammelt problem med at ryttere stoppede "for tidligt" så der ingen halvgamle gutter var. Jeg vil da også indrømme at jeg tager år 35 med af den årsag. Med AEP lukket osv., ville det måske ellers være tid i år. Så... det virker?

Det bliver selvfølgelig mere udbredt over tid, men det hører også med at det er relativt nyt (tidligere skulle man blive ved helt til 40 år, hvad meget få gjorde) og ikke ret mange kører rundt med den bonus, svjv. En håndfuld? 2 håndfulde? Og de er nok max. 25-26 år. Så de der navne... Patmac, Johnson, m.fl, som ikke lægger skjul på at de har en onkel der er ex-prof, de har det slet ikke.

Der kan man selvfølgelig sige... at det ville man så kunne se med Ulrichsens løsning :)

Jeg tror bare jeg lister ud igen. Jeg ville egentlig bare sige i en sidebemærkning at det er værd at huske på at det ikke er nogen voldsom fordel. Det er ikke 80 mod 79 i noget primært. Det er nærmere 60 mod 55 i noget sekundært. Og ikke for "alle de gamle", men for et par stykker der blev 40 år engang og for nogle pensionister fra de seneste 3-4(?) sæsoner.
Max Akseltryk

Tidligere temporytter på AEP & QDC - nu journalist på CC-News

Blog - Resultater
 
Ruben Lozano
Det er sikkert ment med god vilje, men I min verden bliver det også noget rod.
Vil du så f.eks. have markeret dem der kommer ind som 21-årig for at dem som starter som 23 kan se at de har to point mere?

Hvis det var mig ville synes det var et irriterende, at have et stempel som mere eller mindre giver andre ryttere og managere forventninger til, at jeg var bedre end andre, det piller også lidt ved rollespillet, i min verden. Smile
Ruben Lozano
SPC
33 år
Spanien
Vindertype
 
Anders Ulrichsen

Wilfried Favre skrev:

Jeg tror det er svært at holde styr på. Det kan også være der er nogle der ikke helt vil dele hvem de tidligere har været, hvis nu den tidligere rytter har været godt kontroversiel og trådt nogle folk over tæerne.


Mine spørgsmål (og de evt. manglende praktiske løsningsmodeller) kan sagtens skyldes min manglende viden om CC. (Jeg har ikke spillet PCM i dette årtusinde og jeg har kun kendt til denne side et par måneder). Så jeg har ingen viden om, hvorvidt alle undtagen Patmac og Johnson (som Max henviser til. Jeg havde faktisk ikke tænkt over, at de var i familie med tidligere Patmacs og Johnsons, da jeg egentlig havde fået opfattelsen, at folk elskede at finde på nye, finurlige navne), eller om det kun er Vrads, Fyrst og mig, der er rookies.

Min forespørgsel gik primært på, at man "bare" kunne se, hvem der var nye, og hvem der ikke var.

Rytterhistorikken er jeg med på ikke skal frem, da det er en del af charmen. Det var ren nydgerrighed :-)
 
Friis
Som de andre siger bliver det noget rod, og det ville egentligt kun være en OFF-CC gimmick, da man ikke i rollespillet kan sige (ikke i udbredt grad i hvert fald) "du er god fordi din onkel var det". Sådan fungerer det jo ikke rigtigt. Jovist er der tilfælde i den virkelige verden, hvor dette er tilfældet, men jeg tror det vil være en større ulempe end fordel i det store billede.

Når det så er sagt er jeg sikker på, at crewet værdsætter sådanne forslag som dette, hvor du som nyere bruger viser stor interesse i spillet. Så endelig kom med flere af disse, hvis man står inde med nogle idéer, som man mener som ny bruger vil forbedre ens spiloplevelse.

Det er efterhånden svært for de garvede at sætte sig ind i, hvordan oplevelsen er som ny rytter, så - selvom jeg ikke er i crew - bliv endelig ved med forslag som DU mener kan forbedre DIN oplevelse i kraft af at du er ny rytter. Smile
- Løbskører! -
 
Anders Ulrichsen

Ruben Lozano skrev:

Det er sikkert ment med god vilje, men I min verden bliver det også noget rod.
Vil du så f.eks. have markeret dem der kommer ind som 21-årig for at dem som starter som 23 kan se at de har to point mere?

Hvis det var mig ville synes det var et irriterende, at have et stempel som mere eller mindre giver andre ryttere og managere forventninger til, at jeg var bedre end andre, det piller også lidt ved rollespillet, i min verden. Smile


Det er nok en af de manglende løsningsmodeller, jeg ikke har gennemtænkt :-)

For mig - som helt ny og relativ uduelig - handler det faktisk mest om at opretholde motivationen. Hvis man de første 2(-3-4) år kun kan forvente at skulle kæmpe med om et par top10-placerniger, og oftest ender som nummer 180, så giver det i hvert fald mig noget at have nogen at sammenligne mig med. Jeg holder fx altid øje med Max Have, Kayden og Van Gool, for at se, hvordan vi klare os indbyrdes (jeg er med på, at dette ikke kan gøres 1:1, da jeg ikke kender deres form), men der kan dog sammenlignes med forbehold for kategori til løbet og vigtigst, alderen.

Måske jeg - som også Max nævner - overvurderer betydningen af de ekstra point, men jeg føler stadig, at jeg kan foretage en mere præcis vurdering af mine (manglende) præstationer, hvis jeg ved, hvem (og hvor mange point) jeg er oppe imod.
 
David Johnson

Anders Ulrichsen skrev:

Wilfried Favre skrev:

Jeg tror det er svært at holde styr på. Det kan også være der er nogle der ikke helt vil dele hvem de tidligere har været, hvis nu den tidligere rytter har været godt kontroversiel og trådt nogle folk over tæerne.


Mine spørgsmål (og de evt. manglende praktiske løsningsmodeller) kan sagtens skyldes min manglende viden om CC. (Jeg har ikke spillet PCM i dette årtusinde og jeg har kun kendt til denne side et par måneder). Så jeg har ingen viden om, hvorvidt alle undtagen Patmac og Johnson (som Max henviser til. Jeg havde faktisk ikke tænkt over, at de var i familie med tidligere Patmacs og Johnsons, da jeg egentlig havde fået opfattelsen, at folk elskede at finde på nye, finurlige navne), eller om det kun er Vrads, Fyrst og mig, der er rookies.

Min forespørgsel gik primært på, at man "bare" kunne se, hvem der var nye, og hvem der ikke var.

Rytterhistorikken er jeg med på ikke skal frem, da det er en del af charmen. Det var ren nydgerrighed :-)


David har ikke ekstra stats på trods af tidligere rytter. Reglerne er efterfølgende ændret.
Derudover ville jeg ikke være interesseret i det er oplyst. Jeg vil gerne kunne skjule min næste rytter, da man får nogle fordele jeg ikke er interesseret i, hvis folk ved hvem man er.
 
Luke Bowman
Til en oplysning, så ligger skæringspunktet med de gamle og de nye loyalitetspoint nogenlunde tæt med oprettelsen af den her rytter Smile

Jeg har også 0 ekstra point. Og har ikke kunnet få nogle, selvom jeg har en tidligere rytter end Luke. Jeg er ligesom Johnson blevet til en god rytter uden ekstra stats.

Jeg tror det skete en 2 sæsons tid efter min rytter?

Jeg har fundet frem til 2017. Så ryttere oprettet efter starten af 2017 kan have ekstra point - Hvor dem før det, ikke kan have det.
Min blog: Bowman's Corner.
Medejer af LM Aps. Se mere her.
Vi gør verdenen til et bedre sted at være - Et skridt af gangen. Tidligere etapeløbsrytter på ICCU touren nu manager for Specialized Pro Cycling.


i.ibb.co/FDbDpHC/Splitter.png
 
Ruben Lozano

Anders Ulrichsen skrev:
For mig - som helt ny og relativ uduelig - handler det faktisk mest om at opretholde motivationen. Hvis man de første 2(-3-4) år kun kan forvente at skulle kæmpe med om et par top10-placerniger, og oftest ender som nummer 180, så giver det i hvert fald mig noget at have nogen at sammenligne mig med. Jeg holder fx altid øje med Max Have, Kayden og Van Gool, for at se, hvordan vi klare os indbyrdes (jeg er med på, at dette ikke kan gøres 1:1, da jeg ikke kender deres form), men der kan dog sammenlignes med forbehold for kategori til løbet og vigtigst, alderen.

Det virker meget fornuftigt, at kigge på dem i de samme årgange som dig selv.

Et tip jeg fik, som jeg synes har været meget godt.
Det er at prøve og lave stats til du er 30-34 år og se hvor god du rent faktisk bliver, selv om du måske ville have sat 5 point anderledes end da du startede. Du kan også lave forskellige scenarier, hvor du prøver at undersøge, hvor god du blive på brosten og omvendt hvor stærkt du kan blive til at kunne denne grønne hjem i en GT.

Den er her med givet videre. Smile
Ruben Lozano
SPC
33 år
Spanien
Vindertype
 
Friis

Ruben Lozano skrev:

Anders Ulrichsen skrev:
For mig - som helt ny og relativ uduelig - handler det faktisk mest om at opretholde motivationen. Hvis man de første 2(-3-4) år kun kan forvente at skulle kæmpe med om et par top10-placerniger, og oftest ender som nummer 180, så giver det i hvert fald mig noget at have nogen at sammenligne mig med. Jeg holder fx altid øje med Max Have, Kayden og Van Gool, for at se, hvordan vi klare os indbyrdes (jeg er med på, at dette ikke kan gøres 1:1, da jeg ikke kender deres form), men der kan dog sammenlignes med forbehold for kategori til løbet og vigtigst, alderen.

Det virker meget fornuftigt, at kigge på dem i de samme årgange som dig selv.

Et tip jeg fik, som jeg synes har været meget godt.
Det er at prøve og lave stats til du er 30-34 år og se hvor god du rent faktisk bliver, selv om du måske ville have sat 5 point anderledes end da du startede. Du kan også lave forskellige scenarier, hvor du prøver at undersøge, hvor god du blive på brosten og omvendt hvor stærkt du kan blive til at kunne denne grønne hjem i en GT.

Den er her med givet videre. Smile

+1

Det er altid en rigtig god idé til at holde motivationen oppe at kigge på, hvor god man bliver når man topper. Det var det der holdt mig i gang, da jeg havde Jacques Oviegnon, som fik lammetæsk af Gianni Patmac igennem hele sin karriere.
- Løbskører! -
 
Dolmer

Friis skrev:

Ruben Lozano skrev:

Anders Ulrichsen skrev:
For mig - som helt ny og relativ uduelig - handler det faktisk mest om at opretholde motivationen. Hvis man de første 2(-3-4) år kun kan forvente at skulle kæmpe med om et par top10-placerniger, og oftest ender som nummer 180, så giver det i hvert fald mig noget at have nogen at sammenligne mig med. Jeg holder fx altid øje med Max Have, Kayden og Van Gool, for at se, hvordan vi klare os indbyrdes (jeg er med på, at dette ikke kan gøres 1:1, da jeg ikke kender deres form), men der kan dog sammenlignes med forbehold for kategori til løbet og vigtigst, alderen.

Det virker meget fornuftigt, at kigge på dem i de samme årgange som dig selv.

Et tip jeg fik, som jeg synes har været meget godt.
Det er at prøve og lave stats til du er 30-34 år og se hvor god du rent faktisk bliver, selv om du måske ville have sat 5 point anderledes end da du startede. Du kan også lave forskellige scenarier, hvor du prøver at undersøge, hvor god du blive på brosten og omvendt hvor stærkt du kan blive til at kunne denne grønne hjem i en GT.

Den er her med givet videre. Smile

+1

Det er altid en rigtig god idé til at holde motivationen oppe at kigge på, hvor god man bliver når man topper. Det var det der holdt mig i gang, da jeg havde Jacques Oviegnon, som fik lammetæsk af Gianni Patmac igennem hele sin karriere.


Tænk engang man kan være trist over sin rytter, der får 5. flest point af alle nogensinde og cirka 50 sejre.. 200 top 10 placeringer Grin
Crew

Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden?
Se her: Skype samtale
Facebook gruppe
Facebook side
Discord kanal
 
Cortiso Stoian
Tror også bare det med motivation handler om ikke kun at fokusere på sejrene.
Jeg bliver da også revet rundt af Jenius - men ved at der sikkert ligger en masse timers test osv. bag hans resultater - det gider jeg ikke bruge tid på.

En af de ting jeg personligt kører lidt død i er at jeg synes det hele er blevet lidt sterilt.
Der er ingen ryttere der stikker ud - der er ingen "dødsfjender"... alt er blevet så pænt og nydeligt.

Kan godt være jeg er den eneste, men savner ting som krigen mellem Vodafone og Bettini. (Der blev gået til stålet on-cc, men off-cc havde vi alle en fin dialog bagved)

Tror folk skal være bedre til at skille on-cc og off-cc ad og så skeje lidt mere ud on-cc - og måske ikke være bange for at ens rytter ryger i bad standing eller lign..
Cortiso Stoian - 32 år - Rumæner
Santander-Massi


Sejre - Top 3 - Top 10
21 - 14 - 90
 
Friis

Dolmer skrev:

Friis skrev:

Ruben Lozano skrev:

Anders Ulrichsen skrev:
For mig - som helt ny og relativ uduelig - handler det faktisk mest om at opretholde motivationen. Hvis man de første 2(-3-4) år kun kan forvente at skulle kæmpe med om et par top10-placerniger, og oftest ender som nummer 180, så giver det i hvert fald mig noget at have nogen at sammenligne mig med. Jeg holder fx altid øje med Max Have, Kayden og Van Gool, for at se, hvordan vi klare os indbyrdes (jeg er med på, at dette ikke kan gøres 1:1, da jeg ikke kender deres form), men der kan dog sammenlignes med forbehold for kategori til løbet og vigtigst, alderen.

Det virker meget fornuftigt, at kigge på dem i de samme årgange som dig selv.

Et tip jeg fik, som jeg synes har været meget godt.
Det er at prøve og lave stats til du er 30-34 år og se hvor god du rent faktisk bliver, selv om du måske ville have sat 5 point anderledes end da du startede. Du kan også lave forskellige scenarier, hvor du prøver at undersøge, hvor god du blive på brosten og omvendt hvor stærkt du kan blive til at kunne denne grønne hjem i en GT.

Den er her med givet videre. Smile

+1

Det er altid en rigtig god idé til at holde motivationen oppe at kigge på, hvor god man bliver når man topper. Det var det der holdt mig i gang, da jeg havde Jacques Oviegnon, som fik lammetæsk af Gianni Patmac igennem hele sin karriere.


Tænk engang man kan være trist over sin rytter, der får 5. flest point af alle nogensinde og cirka 50 sejre.. 200 top 10 placeringer Grin

Tjah en blanding af Patmacs dominans og det faktum, at når man lærer mig at kende, så er jeg skule egentligt lidt træls.. Det tror jeg er grunden
- Løbskører! -
 
Cortiso Stoian

Friis skrev:

Dolmer skrev:

Friis skrev:

Ruben Lozano skrev:

Anders Ulrichsen skrev:
For mig - som helt ny og relativ uduelig - handler det faktisk mest om at opretholde motivationen. Hvis man de første 2(-3-4) år kun kan forvente at skulle kæmpe med om et par top10-placerniger, og oftest ender som nummer 180, så giver det i hvert fald mig noget at have nogen at sammenligne mig med. Jeg holder fx altid øje med Max Have, Kayden og Van Gool, for at se, hvordan vi klare os indbyrdes (jeg er med på, at dette ikke kan gøres 1:1, da jeg ikke kender deres form), men der kan dog sammenlignes med forbehold for kategori til løbet og vigtigst, alderen.

Det virker meget fornuftigt, at kigge på dem i de samme årgange som dig selv.

Et tip jeg fik, som jeg synes har været meget godt.
Det er at prøve og lave stats til du er 30-34 år og se hvor god du rent faktisk bliver, selv om du måske ville have sat 5 point anderledes end da du startede. Du kan også lave forskellige scenarier, hvor du prøver at undersøge, hvor god du blive på brosten og omvendt hvor stærkt du kan blive til at kunne denne grønne hjem i en GT.

Den er her med givet videre. Smile

+1

Det er altid en rigtig god idé til at holde motivationen oppe at kigge på, hvor god man bliver når man topper. Det var det der holdt mig i gang, da jeg havde Jacques Oviegnon, som fik lammetæsk af Gianni Patmac igennem hele sin karriere.


Tænk engang man kan være trist over sin rytter, der får 5. flest point af alle nogensinde og cirka 50 sejre.. 200 top 10 placeringer Grin

Tjah en blanding af Patmacs dominans og det faktum, at når man lærer mig at kende, så er jeg skule egentligt lidt træls.. Det tror jeg er grunden


Er enig - du er lidt træls! Pfft
Cortiso Stoian - 32 år - Rumæner
Santander-Massi


Sejre - Top 3 - Top 10
21 - 14 - 90
 
David Johnson
Ingen husker nummer 2. Så jeg har lige et spørgsmål. Hvem var ham der Jacques i siger er nummer 5 all time Wink

Troll troll troll.. Perfekt når det rammer Friis.
 
Mihai Tosca

Cortiso Stoian skrev:

Tror også bare det med motivation handler om ikke kun at fokusere på sejrene.
Jeg bliver da også revet rundt af Jenius - men ved at der sikkert ligger en masse timers test osv. bag hans resultater - det gider jeg ikke bruge tid på.

En af de ting jeg personligt kører lidt død i er at jeg synes det hele er blevet lidt sterilt.
Der er ingen ryttere der stikker ud - der er ingen "dødsfjender"... alt er blevet så pænt og nydeligt.

Kan godt være jeg er den eneste, men savner ting som krigen mellem Vodafone og Bettini. (Der blev gået til stålet on-cc, men off-cc havde vi alle en fin dialog bagved)

Tror folk skal være bedre til at skille on-cc og off-cc ad og så skeje lidt mere ud on-cc - og måske ikke være bange for at ens rytter ryger i bad standing eller lign..

Jeg kunne ikke have sagt det bedre! Flere fights, flere dueller, flere fjender, tak!!
Mihai Tosca - România
Alder: Gammel i skindet men ung i sindet

Vinder af BLANDT ANDET Verdensmesterskabet, Liege Bastogne Liege, Lombardiet Rundt, La Fleche Wallone, Amstel Gold Race, Milano San Remo og ICCU-Ranglisten..
 
Spring til debat: