April 18 2024 15:07:47
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Eschborn-Frankfurt
U23: U23 Il Lombardia

Top 5 ryttere
806 p - Jakub Vavra
768 p - Jacques Jacques
721 p - Johannes Mangobe
650 p - Eddy Drijens
639 p - Alfonso Uffreduzzi

Top 5 Hold
2829 p - Team Faema
2374 p - Daimler-Brabus
2298 p - Specialized
2167 p - Team Peugeot
2085 p - Qantas-DeLight

Top 5 Nationer
2208 p - Belgien
2169 p - Italien
1540 p - Holland
1425 p - Frankrig
1374 p - Storbritannien

Top 5 Sejre
Alfonso Uffreduzzi ( 10 )
Vincent Vintesso ( 10 )
Emil Hansen ( 8 )
Jakub Vavra ( 7 )
Domagoj Kovacevic ( 7 )

U23 - Top 5 Ryttere
125 p - Salvatore Bianchi
100 p - Daan Jacobs
60 p - Anton Vorobyev
55 p - Jens Hilbert
52 p - Bruno Maltar

U23 - Top 5 Sejre
Salvatore Bianchi ( 2 )
Daan Jacobs ( 2 )
Theo Kille ( 1 )
Anton Vorobyev ( 0 )
Timothy Stevens ( 0 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Reodor Felgen
14-04-2024 11:50
Jeg kan ik koding, men her viser hele løpet https://avantutor.
com/blog/adding-re
captcha-to-php-for
m/ Gerne kopier link og slet replik om du ik vil den skal stå her Smile

Pernille Jacobsen
14-04-2024 11:44
Hvis nogen er i stand til at programmere noget i den stil i PHP, så meld jer endelig til crewet.

Reodor Felgen
14-04-2024 11:29
Måske man skal starte med en "jeg er ik en computer" check når man registrerer seg nu Grin

Peter Jameson
11-04-2024 13:46
Grin

Johannes Mangobe
11-04-2024 08:03
Fun fact.. Jeg har samme monument resultater denne sæson, som MvdP har IRL denne sæson.

Louis Bettini
07-04-2024 16:10
Svit Van der Poel er for vild Frown

Jack Dawson
06-04-2024 22:11
En der vil slette min besked i Fladern.. på forhånd tak

Pernille Jacobsen
01-04-2024 20:15
PCM 2021

Ryan Jackson Jr
01-04-2024 19:43
Hvilken PCM version kører vi egentlig i? Grin

Zion Holding
27-03-2024 21:27
Oddset på W. de Theuns er ikke steget. Det er en fejl at jeg har fået markeret det med grønt

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
FAQ - Evneindsendelse
Udvikling Ejendom

Rene Bielefeldt skrev:

Er det muligt at få tilsendt sine stats


Jep. Det er det. Så smider man bare en besked ind til mig. Måske et emnefelt ala "SÅ SEND MIG DOG MINE EVNER FOR POKKER". - så sender jeg lige til de 2-3-4 stykker i aften vi mangler Smile
Udvikling
Det er mig, der styrer alt med evner og evnesystemet.
 
James Creed
Hvis man sendte stats i start februar(på mail), men ikke har fået svar endnu. Kan man da forvente at de bliver godkendt inden sæsonstart?
i.imgur.com/hLZgNdC.png
 
Dolmer

James Creed skrev:

Hvis man sendte stats i start februar(på mail), men ikke har fået svar endnu. Kan man da forvente at de bliver godkendt inden sæsonstart?


Jeps.

Dine er modtaget. Så længe, at du ikke har fyldt dem med fejl og snyderier, så bliver du godkendt, hvis du har sendt senest 7/3-2019. - Vi arbejder alt hvad vi kan, på at nå folk, som har sendt efter denne dato selvfølgelig, men det er ligesom første holdepunkt med god samvittighed.

Hvis man ved, at man intet hørt hørt, og har sendt ind via pb (excel ark i link). Og det er ved at udløbe, så kan man med fordel allerede nu gå ind og sende sine evner via mail, hvor det ikke udløber Smile

Er det udløbet, der var nogle fejl eller andet - Og man sendte ind i god tid, så gør vi hvad vi kan, for at snyde jer foran i køen, sådan i stadig nås, hvis jeres stats lige tager et par forsøg.
Crew

Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden?
Se her: Skype samtale
Facebook gruppe
Facebook side
Discord kanal
 
Lucas Fischer
Jeg vil gerne høre om mine stats på mail er modtaget? Har intet hørt, hvilket gør mig lidt bekymret hvis sæsonen starter Mandag.
31 år i sæson 34(Pensioneret)
Tysk etapeløbsrytter
Samlet 2. plads i Tour de France sæson 34
 
Iago Romanov

Lucas Fischer skrev:

Jeg vil gerne høre om mine stats på mail er modtaget? Har intet hørt, hvilket gør mig lidt bekymret hvis sæsonen starter Mandag.


Ditto her. Også pr. mail. Har heller intet hørt, og det er ved at være længe siden.

Men vil tro vi nok ikke er alene om dette. Så mon ikke der kommer en liste ud over ikke-godkendte meget snart -- eller hvad man kalder det. Det vil jeg i al fald håbe.
i.imgur.com/5oQiw3N.pngi.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

Navn – Iago Romanov | KaldtHonest Iago | Hjemby – Vyborg cyclingcareer.dk/includes/user_fields/images/flags/f-ru.gif | Alder – 30 (s36) | Bopæl – Kina | Hold – Daimler-Brabus Pro Cycling | Rytterstatus - Sprinter
 
Udvikling Ejendom
Begge jeres stats er modtaget Smile Og i fornuftig tid så vidt jeg kan se. Så i skal nu nok nå med, hvis ikke i er nogle værre skiderikker, som sidder og snyder med jeres tal. (Jeg skal i øvrigt nok prøve at nå skiderikkerne også, hvis de har sendt ind i god tid!!) Der er langt størstedelen som sender ind via mail, så der kan det godt føles som ekstra ventetid derinde. Men bliv endelig ved med at sende via mail, der kan links ikke udløbe, så det bliver mere og mere, at vi opfordre til den vej.

Der er simpelthen for lang vej pt. til at sende en samlet liste ud, vi får intet andet ud af det, end dumme spørgsmål, hvis jeg laver en liste nu, hvor der stadig ligger 40+ beskeder i indbakkerne. Så lad os vente lidt med det, og vi sender ud en dag, når vi har nået mange mange flere. Smile
Udvikling
Det er mig, der styrer alt med evner og evnesystemet.
 
Udvikling Ejendom
Nu jeg lige er ved det. Jeg tjekker ikke mailen for spørgsmål særligt tit. Spørgsmål må i meget gerne stille her - Hvis ikke det har personlig karakter da. Ellers brug meget gerne cc til den slags Smile

Et tydeligt emnefelt, der viser, at du stiller et spørgsmål.. Ja, det hjælper også på det Smile
Udvikling
Det er mig, der styrer alt med evner og evnesystemet.
 
Udvikling Ejendom
Og så var vi nået op til 8/3 per pb. Og 4/3 per mail lige nu. (det er ikke alle 4/3 der er ordnet endnu!).

Men har du nu sendt før den her dato...? Og ikke hørt fra mig endnu overhovedet?

Så skriv lige til mig Smile

Har du sendt efter den dato. - så vent til næste gang jeg skiriver.
Udvikling
Det er mig, der styrer alt med evner og evnesystemet.
 
Udvikling Ejendom
Alle der har sendt ind til tiden er nu opdateret. Hvis du mener du ikke har hørt fra os - Så skriv Smile

Vi roder videre og kigger på jer, der har sendt lidt senere nu her. - Og der er ikke lavet nogle nye løb klar endnu, så du kommer med fra første fløjt, ved næste dato vi sender ud. Smile
Udvikling
Det er mig, der styrer alt med evner og evnesystemet.
 
Udvikling Ejendom
Jeg er af den opfattelse af, at der er en tom indbakke i mailen og alle beskeder der er besvaret. Vi mangler en 5-6 stykker, som tages nu her i pb'en, så er den også helt tom.

Mangler du stadig at høre noget? Så er det mega meget nu, at du lige skriver ind Smile
Udvikling
Det er mig, der styrer alt med evner og evnesystemet.
 
Auqui Amaru Tupac Long
Hej! Jeg har sendt en e-mail og pb her på siden for lidt tid siden, omkring bolig da det jo viste sig at jeg havde glemt at overføre for det, da jeg sendte mine stats i februar. Sad

Jeg har fuld forståelse for at I ikke bare tjekker dagligt eller på anmodning,men en af mine store mål for sæsonen er lige om lidt (Paris Nice) og der er bolig bare en vigtig faktor for de sidste procenter..
- Gik på pension som cykelrytter som 35-årig efter s38 -
- Malaysia/Peru - Ryttertype: Etapeløb/Fighter/Bjerg -
"Et produkt af den malaysiske talentudvikling"
Læs mere om den malaysiske satsning på talentudvikling.


Er du et uopdaget eller etableret talent med malaysiske rødder? Kontakt da mig, som vil stille dig videre til de rigtige mennesker.
 
Dolmer

Auqui Amaru Tupac Long skrev:

Hej! Jeg har sendt en e-mail og pb her på siden for lidt tid siden, omkring bolig da det jo viste sig at jeg havde glemt at overføre for det, da jeg sendte mine stats i februar. Sad

Jeg har fuld forståelse for at I ikke bare tjekker dagligt eller på anmodning,men en af mine store mål for sæsonen er lige om lidt (Paris Nice) og der er bolig bare en vigtig faktor for de sidste procenter..


Paris Nice er færdigkørt for flere dage siden Smile

Du er med i næste omgang, når vi opdatere nye løb.

Opdatering omkring dette, hvis man vil læse svaret, fremfor at spørge, så kan det gøres her: https://cyclingcareer.dk//forum/viewthread.php?thread_id=22139&rowst...owstart=60


Dolmer skrev:

Tråden skal selvfølgelig ikke kun bruges, når vi er bagud. - så nu den langt mere positive opdatering. Vi er LANGT foran i øjeblikket. Vi tager lidt fat i bremsen nu de næste par dage. Dem der har sendt stats ind meeeeget sent, de vil blive opdateret den kommende tid, og fordi vi er langt foran, så er de nyeste først med efter Tirreno - Adriatico.

Huske regler, sådan cirka (en ønske verden):
Vi vil gerne være cirka 7 dage forud, hele tiden. (med kørte løCool
Løb er låst 10-14 dage forud. Dvs, din manager kan ikke ændre trupper, man kan ikke købe doping, ejendom, nye stats mm.
Men.. Vi låser ikke mere end 14 dage forud, medmindre der er ferie, eller andet som gør, at vi er nød til det Smile

Crew

Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden?
Se her: Skype samtale
Facebook gruppe
Facebook side
Discord kanal
 
Dolmer
Send ikke stats for køb af ejendom ind, hvis i ikke har købt ejendom. Hvis i har købt ejendom, så sæt da denne på.

I må gerne sende stats ind, og så købe ejendom senere, hvis i ikke har råd nu. Hvis i gør dette, så behøver i ikke sende stats ind igen. Blot køb af ejendom.

Derfor: Send gerne stats nu, lad være med at sidde og vente. Men i skal bestemt ikke tilføje ting, som i ikke har købt. Smile
Send kun stats ind en gang, uanset hvornår i købet jeres bolig.

Tak!
Crew

Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden?
Se her: Skype samtale
Facebook gruppe
Facebook side
Discord kanal
 
Dolmer

Dolmer skrev:

Send ikke stats for køb af ejendom ind, hvis i ikke har købt ejendom. Hvis i har købt ejendom, så sæt da denne på.

I må gerne sende stats ind, og så købe ejendom senere, hvis i ikke har råd nu. Hvis i gør dette, så behøver i ikke sende stats ind igen. Blot køb af ejendom.

Derfor: Send gerne stats nu, lad være med at sidde og vente. Men i skal bestemt ikke tilføje ting, som i ikke har købt. Smile
Send kun stats ind en gang, uanset hvornår i købet jeres bolig.

Tak!

Crew

Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden?
Se her: Skype samtale
Facebook gruppe
Facebook side
Discord kanal
 
Udvikling Ejendom
En enorm samlet liste over alle godkendelser forventer jeg at smide på siden engang cirka ved d. 28- 30 juni. Alt efter hvordan det går derude Smile
Og nej, det ændre ikke noget. Du bør få direkte besked, når du er godkendt.
Udvikling
Det er mig, der styrer alt med evner og evnesystemet.
 
Udvikling Ejendom
Hej alle.

Alle der har sendt ind via PB'erne burde have fået enten svar eller godkendelse nu. Har du sendt dine evner ind via pb og endnu ikke hørt noget, så er det nu det er helt ok, lige at skrive ind og spørge Smile
Udvikling
Det er mig, der styrer alt med evner og evnesystemet.
 
Udvikling Ejendom
Hvis du får trænerpoint, efter du har indsendt dine evner, så må du meget gerne skrive ind, hvilket hold du nu kører på, og hvilket point du skal have ovenpå.
Men det er ikke nødvendigt, at sende stats ind en gang til. Det er trods alt bare et point ekstra der skal på Smile
Udvikling
Det er mig, der styrer alt med evner og evnesystemet.
 
Udvikling Ejendom
Hej alle.

Det er nu ok at indsende evner for sæson 33. I SKAL sende disse ind via mail dog, da de i PB vil udløbe (måske), for øjeblikket Smile
Skriv gerne sæson 33 evner, eller lignende der tydeligt fortæller hvilken sæson vi taler om.
Udvikling
Det er mig, der styrer alt med evner og evnesystemet.
 
Dolmer
Husk endelig, at vi nu er kommet tættere på med hensyn til evnerne. Vil du være sikker på at være med fra start af i næste sæson, så send da ind, før denne sæson den slutter Smile
Crew

Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden?
Se her: Skype samtale
Facebook gruppe
Facebook side
Discord kanal
 
Dolmer
Denne er nu opdateret. Mangler der svar på noget, så sig endelig til Smile
Crew

Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden?
Se her: Skype samtale
Facebook gruppe
Facebook side
Discord kanal
 
Spring til debat: