May 15 2024 06:57:06
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Belgien Rundt
U23: U23 Il Lombardia

Top 5 ryttere
1182 p - Jacques Jacques
1112 p - Jakub Vavra
965 p - Johannes Mangobe
915 p - Eckhard Wagner
848 p - Eddy Drijens

Top 5 Hold
4680 p - Team Faema
3425 p - Qantas-DeLight
3322 p - Specialized
3317 p - Team Peugeot
3238 p - Daimler-Brabus

Top 5 Nationer
3382 p - Italien
2975 p - Belgien
2431 p - Frankrig
2328 p - Holland
2055 p - Storbritannien

Top 5 Sejre
Eckhard Wagner ( 18 )
Vincent Vintesso ( 12 )
Jacques Jacques ( 11 )
Ejvind Haaland ( 11 )
Jakub Vavra ( 10 )

U23 - Top 5 Ryttere
125 p - Salvatore Bianchi
100 p - Daan Jacobs
60 p - Anton Vorobyev
55 p - Jens Hilbert
52 p - Bruno Maltar

U23 - Top 5 Sejre
Salvatore Bianchi ( 2 )
Daan Jacobs ( 2 )
Theo Kille ( 1 )
Anton Vorobyev ( 0 )
Timothy Stevens ( 0 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Luc Amourien Maatman
13-05-2024 17:35
Jeg er med nu Wink

Fabio Patmac
13-05-2024 16:57
YFC blev rigtigt nok lagt ned. Vi prøvede igen med retur til dansk og mere forenklet med mere info om de enkelte spilleres statistikker osv. men det var for svært at fastholde brugerne desværre.

Evan Jephcott
13-05-2024 16:02
Jeg har også hørt han engang var med i et boyband - de havde ikke den store succes, så istedet gik han solo. (Jeg finder selv ud)

Milos Sporco
13-05-2024 09:53
Venter vi stadig på om Maatman har forstået joken? Wink

Evan Jephcott
13-05-2024 08:25
SotD er vel stadig ved at komme sig over tømmermændene efter Silkeborgs pokalsejr.

Iker Alonso
12-05-2024 12:31
Det blev lukket ned efter stor brugernedgang, hvilket bl.a også skyldtes en forhastet overgang til engelsk sprog, hvilket jeg var imod(Var med i Crew dengang). Tror spillet blev gjort for kompliceret

Nicholas Soerensen
11-05-2024 21:56
Træls. Det skal da op at køre igen så? Hvis vi ellers kan få fat i SotD Grin

Owen Hendricks
11-05-2024 21:46
Det lukkede efter nogle sæsoner med faldende brugere, tror jeg.

Nicholas Soerensen
11-05-2024 20:48
Er der nogen der ved hvad der blev af YFC? FM Pendanten til CC?

Jens Uhle-Mann
11-05-2024 10:42
*fnis* Smile

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Team-building tur (Posts kommer her)
Enzo Wolf
Hej gutter.

Alle afsnit omkring vores tur vil blive postet her og i min blog. I skal være mere end velkomne til selv at opfinde episoder, som I kan skrive om i jeres blog, eller blot kommentere på indlæggene. Det bestemmer I selv. Jeg skriver, med mig som hovedperson, men vil forsøge så godt jeg kan, at lave små historier som inkluderer alle. Jeg håber ingen føler sig trådt over fødderne, for folk bliver til en vis grad udstillet, kan jeg vidst godt sige Pfft

Holdet:
]Tyskland - Fais von Rombuy - Sprinter - 23 år
Danmark - Mathias Søe - Sprinter - 25 år
Frankrig - Remy Lemaire - Sprinter - 25 år
Italien - Enzo Morgan Wolf - Brosten - 26 år
USA - James Kille - Sprinter - 27 år
Frankrig - Corentin Bertrand - Bjergrytter - 29 år
Frankrig - Philip Grandjean - Etapeløbsrytter - 31 år
Tyskland - Jens Budde - Etapeløbsrytter - 37 år
Grønland - Rocky Uno - Sprinter - 21 år
Qatar - Jabor Al-Qaatri - Sprinter - 21 år
Luxemborg - Laurent von Buchwald - Enkeltstart - 22 år
Luxemborg - Francois von Buchwald - Brosten - 23 år
Danmark - Mark Frederiksen - Bakke - 23 år
Irland - Michael O'Conner - Sprinter - 25 år
Hviderusland - Andrej Astapenia - Fighter - 23 år
Holland - Aart van Leiden - Trækhest - 58 år


Dag 1:
Klokken 6 om morgenen skulle vi flyve fra Heathrow. Jeg var indlogeret på et billigt hotel i London, og valgte at stå op klokken 4, pakke det sidste, tjekke ud og så komme af sted mod Heathrow. Vi skulle mødes kl. 5 for at tjekke vores bagage ind, komme igennem sikkerhedstjekket og så finde den rigtige gate. Alle havde på forhånd modtaget deres billetter, så det burde ikke være noget problem at mødes til tiden. Da jeg ankom til sikkerhedstjekket var der utrolig lang kø. Der var noget snak om de havde stoppet en fyr fra Qatar, som havde alle mulige slags knive, reb og andet overlevelsesgrej i håndbagagen. Han var som sagt fra Qatar og lignede derfor en mand fra mellemøsten. Han blev derfor fjernet med 2 politimænd i hver arm og slæbt væk. Endelig kunne vi komme videre med sikkerhedstjekket, og jeg kom igennem rimelig hurtigt.

Da jeg ankom til gaten, kunne jeg se flokken allerede var samlet. Dejligt at alle var kommet til tiden, sådan så det i hvert fald ud. Jeg hævede stemmen og spurgte:” Er alle ankommet til tiden?” Rocky sad lidt væk, rystede på hovedet og sagde:” Niks, Jabor er blevet taget i sikkerhedstjekket. Vi har jo lige været ude på den overlevelsestur og klovnen har ikke taget alt overlevelsesgrejet ud af tasken…De tror han er terrorist

Med 45 minutter til afgang tog Aart og jeg ned til politiet i lufthavnen og forklarede omstændighederne. Politiet sagde at Jabor ikke havde været særlig samarbejdsvillig, så de skulle først have fat i Qatars ambassade i London, tjekke den internationale terrorliste med mere. Klokken var dog blevet 5.30 og det var nu tid til morgenmad, så de ville kigge på det bagefter. Aart blev rasende og råbte af politibetjenten:” Hvis du ikke gør det nu, sagsøger jeg dig på ægte Louis Bettini manér! Du vil komme til at betale 10 x det erstatningen burde have været” Politibetjenten sprættede, som en fisk der er kommet op på land. Lynhurtigt fik han fat i ambassaden, fik tjekket listen og clearet Jabor, mens Aart smilede meget selvtilfreds. 10 minutter inden afgang, sad vi alle i flyet, klar til afrejse!

Holdet var sat i følgende ”par”:
Fais von Rombuy - Jens Budde
Enzo Wolf - Aart van Leiden
Corentin Bertrand - Phillip Grandjean
Laurent von Buchwald - Francois von Buchwald
Rocky Uno - Jabor Al Qaatri
Andrej Astapenia - James Kille
Mathias Søe - Michael O'Conner
Remy Lemaire - Mark Frederiksen


Da vi var i luften, bad Aart om lige at få ordet, han ville lige knytte et par ord til rejsen: ”Hej alle sammen. Jeg glæder mig rigtig meget til denne tur, som helt sikkert bliver helt suveræn. Det er dejligt at være samlet på en anden måde end blot til cykelløbene. Jeg vil bede jer få lidt søvn, da vi har en travl dag foran os i morgen. Sleep well”.

Et par minutter efter talen var Aart allerede faldet i en dyb dyb søvn, ligesom alle andre på holdet på nær mig. Jeg skulle lige tjekke op på skemaet i morgen, have fundet nogle papirer frem og lidt andet nips, alt i mens Deathmetal kører i baggrunden for at berolige hjernen. Alt ser fint ud. Jeg piller musikken ud af ørene, og forsøger at ligge mig til at sove. Jeg når knap at lukke øjnene før jeg hører den sygeste snorken fra ingen ringere end min sidemakker: Aart. WOW WOW WOW tænker jeg bare, hans kone må sove med høreværn om natten, ellers får hun da aldrig sovet! Måske er det en fetich hun har? Mens jeg spekulerer over Aarts snorken; konsekvenserne af den, falder jeg også i søvn - den dårligste søvn jeg har fået meget længe, skal jeg senere opdage.

7-8 timer senere, eller et stykke henover middag er de fleste blevet vågne igen, for ikke at sige alle undtagen ”mini russeren” (som vi begyndte at kalde ham) Andrej Astapenia, der tydeligvis havde drukket lidt for meget vodka i løbet af natten. Hele hans skød var i hvert fald vådt og der lå en flaske med skriften ”EXTRA STRONK RUSSIAN VODKA” nede ved hans fødder. En situation James Kille ikke var helt tilfreds med, men nu ville han have noget morgenmad / middagsmad. Han ventede til den kønneste af stewardesserne kom forbi, og spurgte om han ikke kunne få noget mad? Det blev en spøjs samtale, som I ikke skal snydes for:

J.Kille: “Undskyld mig, kan jeg bestille noget mad?”
Stewardessen: “Ja hr. hvad vil De gerne have?”
J.Kille:” Lad os se hmm, 3 cheeseburgers, en happymeal og en stor coca-cola skulle kunne gøre det tak.”
Stewardessen: “ Det har vi desværre ikke, men vi har en udsøgt vegetarburger, som jeg kan anbefale. Vi serverer ikke Coca-Cola, men vi har Pepsi Max uden sukker! Det er næsten det samme, skal jeg skrive det på?”
J.Kille: (James havde nær tabt kæben, han kunne næsten ikke tro det, ingen McD….en vegetarburger og Pepsi - uden sukker!!) ”Øhm, har I nuggets”
A.Astapenia:” (Som åbenbart var vågnet i mellemtiden) More Vodka plz”

Nede bagved var Fais og Jens Budde kommet i overhedet diskussion med stewardessen. De var blevet ved med at insistere på, at de skulle have Currywurst med curry-ketchup, et ønske som stewardessen ikke kunne opfylde. Til sidst sagde Fais og Budde i kor:” Das ist eine Beleidigung gegen des deutschen Volkes!“ (Dette er en fornærmelse mod det tyske folk!) hvorefter de straks planlagde at få fat i den tyske kansler Angela Merkel så snart de landede.

Episoden om J.Kille, Mini russeren Andrej og den stakkels stewardesse vil jeg ikke gøre færdig af PR grunde, så resten må I selv tænke jer til.
Resten af tiden forløb forholdsvis rolig, og vi landede lige omkring kl. 9 i Wellington i New Zealand, nu skulle turen for alvor til at begynde.

Enzo
i59.tinypic.com/2mhanvd.png

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter
Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari
 
Remy Lemaire
Hurtigt spørgsmål, er der forskel på denne post og din offentlige blog post? Smile
Se mine resultater her.

gyazo.com/b1b78c78634b982d2839ecec2e8ec7fc.png
 
Enzo Wolf
Det er der ikke nej Smile De er helt identiske. Jeg forstår, hvis folk ikke længere følger min blog, så de kan evt. se det her i stedet, hvis de vil.
i59.tinypic.com/2mhanvd.png

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter
Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari
 
Rocky Uno
Jabor er og bliver en slyngel.

Men det er den vilde side der gør ham helt speciel.
Han forsvandt også en gang imellem på vores road trip og kom tilbage med et smøret grin
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Polar_zpsgrti4ceh.png
 
Michael O Connor
Sikke en samling, vi er. Fordrukne mini-russere, en højt snorkende managere, Kille der lever af McD mad, og 2 tyskere, som sagsøgere stewardesse, hvis de ikke har Currywurst.
Michael O´Connor - Det Irske Problembarn


Navn: Michael O Connor
Ryttertype: Sprinter
Nationalitet: Irer
Alder: 25
Hold: Team Vodafone-Virgin
If you don't succeed, redefine succes
 
Fais van Rombuy
Arh, vi sagsøger ikke stewardessen, flyselskabet derimod er en helt anden sag Wink
 
Aart van Leiden
Haha. Jeg må være ærlig og sige, at du faktisk er pisse sjov - det kan jeg squ ikke tage fra dig. Jeg glæder mig til fortsættelsen!
Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden i1199.photobucket.com/albums/aa477/Spilak23/Vlag/NED.png
 
James Kille
Prøver at skære ned på McD mad...Grin
imageshack.us/a/img152/8367/jameskille.png

Navn: James kille
Ryttertype: Sprinter
Nationalitet: USA
Alder: 31
Hold: Certipost-SkyTech Cycling
 
Jabor Al-Qaatri
Er altså lidt i tvivl om, hvornår jeg kommer på sadlen igen for silvan jeg hat ondt, jeg mener hvornår fan har de nogensiden fundet en kniv i endetarmen Smile
 
Enzo Wolf
Dag 2:

De fleste af os havde på den ene eller andet måde fået spist på flyet, så i stedet for at holde ind på den lokale McD fortsatte vi vores rejse videre. Vi havde ca. 1 times kørsel til det område, hvor dagens aktivitet skulle foregå. Folk var forholdsvis friske, men jeg kunne godt se, jeg ikke var den eneste, som ikke havde fået sovet så godt pga. Aarts snorken. Buschaufføren var standardtypen på en buschauffør: lille, halvskaldet og sindssyg sur i skralden. Vi havde jo først reserveret bussen fra 9.20, så han gad da ikke laste vores sager kl. 9.15 eller give os adgang til bussen. Efter nogle penge under bordet ændrede han dog mening, så tingene løste sig og han blev i lidt bedre humør, nu havde han nemlig lige præcis råd til at tage på hotel fredagnat….

Bussen trillede ind på anlægget, og de fleste var nu klar over hvad vi skulle den dag. Paintball. Flere personer var utrolig positive, specielt fordi de kunne uddele blå mærker, uden at blive klandret for det. Specielt Remy Lemaire gik med et stort smil om munden og hviskede til mig:” Enzo, det er ikke personligt, men du er nok nødt til at få fat i noget morfin efter i dag”. Ligeledes var Mark Frederiksen også klar til krig, Aart og ham havde haft et par overophedet samtaler, og hvad er bedre end at afgøre det i en paintball kamp? Han (Mark) burde holde fordelen mod den 58 årige Aart, kan man overhovedet løbe som 58 årig? tænkte Mark.

Holdets GT Kaptajn Phillip var dog en af de ryttere, som var noget mere frustreret. Da han så anlægget råbte han ud i bussen:” Det kan du ikke mene Enzo, jeg har lige fået lavet neglene inden vi tog af sted. Det kostede mere at få lavet dem end din årsløn! For slet ikke at tale om den skønhedsbehandling jeg også har fået Min hud er som babymås lige nu, al det skidt og møj, blå mærker osv. vil totalt ødelægge den. Jeg sidder over!” Enzo skulle nu virkelig ligge hovedet i blød, man kunne jo ikke bare udelade at deltage!

Vi var samlet nede på banen, og skulle til at opdeles i 4 hold af 4 personer. Mini Russeren Andrej ville dog gerne lige have ordet inden vi begyndte. Det fik han så. Han overleverede et brev til Aart med en utrolig nydelig håndskrift. Aart åbnede brevet, og måtte kæmpe for ikke at flække sammen på stedet af grin. Brevet fra Andrejs moder og lød ca. sådan her:

Kære Aart. Min søn er Andrej Astapenia, som kører på dit hold. Han er en genert, men sød dreng, så han kan ikke helt få det sagt, men det kan jeg. Andrej faldt i flasken, da han var barn, så jeg vil gerne bede dig være hans babysitter på denne tur. Han må under ingen omstændigheder røre alkohol. Normalt holder jeg ham i ørerne, dvs. vasker hans tøj, sørger for han får trænet, spiser rigtigt, gør rent på hans værelse og ikke mindst samler klistret toiletpapir op, men nu er jeg der ikke, selvom jeg kimede Enzo op og ned for at få lov at komme med på turen, så vær venlig at passe på min grisebasse. Tak på forhånd. Hilsen Mother Mini Russia.


Efter hele gruppen var kommet sig over mavekramperne (af grin) var det nu tid til inddele folk i 4. hold. Dette blev gjort af mig selv. Hvert hold skulle dog også finde et hold navn…

Hold 1 - Bananerkammerater
Fais von Rombuy - Jens Budde
Laurent von Buchwald - Francois von Buchwald

Fais var lynhurtig til at komme op med et navn: Luftwaffe. Budde synes det lød fint, men de to herrer, eller bananer skulle jeg måske sige, fra Luxemborg var uenige. ”Tænker du det samme som Francois?” ”Det tror jeg, jeg gør Laurent”. Hvis man ikke vidste bedre, skulle man tro de lavede en parodi på den kendte tegneserie: Bananer i pyjamas.Fra det tidspunkt af blev Laurent og Francois bare kaldt B1 og B2, men tilbage til holdnavnet. ”B1 og jeg tænkte, at vi kunne hedde noget med bananer, det er nemlig vores yndlingsfrugt (gad vide hvorfor….). Hvad med Bananerkammerater?” Og inden de 2 tyskere havde set sig om, var det blevet vedtaget.


Hold 2 - Femme fatale

Corentin Bertrand - Phillip Grandjean
Remy Lemaire - Mark Frederiksen

Phillip sad oprindeligt ude, men ændrede mening efter at være blevet skudt på hans gudsbenådede ubeskyttede nøgne hud fra en afstand på ca. 1 meter af Enzo. Efter at være blevet skudt lovede han Enzo at han ville komme til at skulle pille skud ud af endetarmen, når dagen var ovre….Remy Lemaire, Mark Frederiksen var ligeglade med holdnavnet og Corentin Bertrand var for genert til at sige Phillip imod. Derfor blev det ’franske’ holds navn: Femme Fatale. Hvis I vil vide hvad det betyder, så må I selv slå det op på Wiki Wink

Hold 3 - Alquadirection

Mathias Søe - Michael O'Conner
Rocky Uno - Jabor Al Qaatri

Gruppen kunne ikke helt blive enige om et navn, og det irriterede dem, at Mathias Søe ikke deltog i diskussion. Michael sagde til ham:” Nu tager du fandme musikken ud af ørerne og hjælper til her!” ”Men mit yndlingsnummer med One Direction er lige startet”. Det gav Jabor en lys ide, hvorfor ikke kombinere terrorisme (Folk troede jo han var terrorist i lufthavnen) med One Direction, så han kom op med navnet: Alquadirection, en kombination af One Direction og Al Qaeda. Intet mere end en genistreg blev de 3 medlemmer af gruppen enige om, mens Mathias Søe begyndte at kæfte op om blasfemi (gudsbespottelse….)

Hold 4 - Mini Putins Babysittere

Enzo Wolf - Aart van Leiden
Andrej Astapenia - James Kille

Der var ikke meget at rafle om her, alle var mere eller mindre enige om at Babysittere skulle være med i navnet, Mors Dengser blev også forslået, men det blev Mini Putins Babysittere der blev godtaget.

Vi startede på 2 mindre baner, hvor hold 1 og 2 spillede mod hinanden, mens hold 3 og 4 spillede mod hinanden på den anden bane. Dagens første spil var ”Centerflag”. Det gældes i spillet om at erobre flaget i midten og bringe det tilbage til basen.

Hold 1 og 2:

Hold 1 med Fais og Budde valgte en alternativ taktik til at nå ud til midten. Spillet var knap sat i gang før Fais og Budde stormede ud med midten, mens de råbte: Blitzkrieg! Phillip havde dog kontrol over sine Femme Fatales og dirigerede på bedste Napoleon vis sine tropper i position, hvorefter de begyndte at skyde. At sige Budde og Fais blev slagtet ville være en underdrivelse. Langsomt men sikkert dirigerede Phillip sine tropper fremad banen, Remy havde indtil videre den største træfprocent af alle på holdet. Bananerkammeraterne fik dog omgrupperet og ved hjælp af B1 og B2 tanker fik holdet lagt en god slagplan. B1, Fais og B2 skulle angribe fra venstre flanke, mens Budde skulle snige sig den anden vej rundt om. Han skulle backstabbe Femme Fatale, distrahere dem, alt i mens Fais skulle bruge sin speed til at hente flaget på midten, mens B1 og B2 ville dække ham. Planen blev udført helt perfekt. Budde kom om bag fjendens linje, og da først Corentin så Budde komme stormende mod ham, mens han råbte ”Heiliger Krieg (hellig krig)”, smed Corentin sit våben og løb forvirret rundt, som en kylling uden hoved. Den franske generals linje blev brudt, Fais kunne lynhurtigt nuppe flaget og komme tilbage til basen. Bananerkammerater havde vundet første omgang.

Hold 3 og 4:
På den anden bane var sejren lidt mere overlegen. Rocky og Jabor havde instrueret holdet i at skulle bruge terroristmetoder. Mathias, skulle fungere som human shield, mens de andre 3 var bag ham og forsøgte at nuppe flaget i midten og komme tilbage til basen. Uheldigvis for Alquadirection havde Mini Putins Babysittere James Kille. James havde spillet paintball i mange år, og brugt meget af sin tid i USA på skydetræning. Han kunne ramme en nål i en høstak uden problemer. Efter Alquadirection lå på jorden og beklagede sig nuppede mini russeren flaget og sejren var klar. Efter den hurtige sejr kunne man høre O’Connor råbe:” I er bare nogle fucking camper noobs!”

Hold 1 og 2 mod hold 3 og 4:
Det allersidste slag den dag foregik hvor hold 1 og 2 var sammen, mens hold 3 og 4 spillede sammen. Femme Fatale var ligeglade med sejren, deres eneste mål var at tage Enzo til fange, nu skulle han havde en ordentlig omgang bank. Michael O’Connor tilsluttede sig campergruppen, og var faktisk en ganske god skytte. Det sidste slag blev dog præget af anarki, der var ikke meget strategi. Folk løb ud mod flaget, blev skudt, trak sig tilbage, mens Kille og O’Connor campede for sygt. Jeg blev taget til fange af den franske hær godt støttet af den hellige kriger Jens Budde, fuldstændig frygtløs. De fik mig dog ikke let, og Phillip kunne godt glemme alt om at se godt ud det kommende år. Hans kæreste ville legit ikke kunne genkende ham, når han kom tilbage. Min egen krop så dog ikke meget bedre ud, det eneste sted uden blå mærker var vel ansigtet, selv kronjuvelerne var ramt hårdt. Mens jeg sad taget til fange, blev Remy ved med at sende spydigheder mod mig, og til sidst gik jeg amok på ham. Vi tumlede rundt, slog hinanden i hovedet, i maven og hvor end man kunne ramme indtil vi begge faldt om af træthed, mens blodet flød fra munden og rifter overalt på kroppen, ’blodbrødre’ kunne man vel sige vi var blevet. Heldigvis vandt mit hold (hold 3 og 4) wuhu! Så jeg havde alligevel håneretten over Remy, selvom han nok var ligeglad.

Afslutning på dagen:
Om aftenen benyttede vi os af hotellets varme kilder for at få slikket sårene, specielt Phillip var glad for endelig at kunne pleje kroppen lidt. Han sad dog alene i den ene varme kilde, der var simpelthen ikke plads til andre i kilden pga. hans ”Grande Jern”(Hans navn er oprindeligt Grandjean)…..Og det var så slutningen på dag 2.

Håber I nød at følge med!

Enzo
i59.tinypic.com/2mhanvd.png

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter
Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari
 
Aart van Leiden
Good stuff
Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden i1199.photobucket.com/albums/aa477/Spilak23/Vlag/NED.png
 
James Kille
Hvornår kommer 3 dag? Så spændt på at hører det Grin
imageshack.us/a/img152/8367/jameskille.png

Navn: James kille
Ryttertype: Sprinter
Nationalitet: USA
Alder: 31
Hold: Certipost-SkyTech Cycling
 
Enzo Wolf

James Kille skrev:

Hvornår kommer 3 dag? Så spændt på at hører det Grin


OFF CC, har haft utrolig travlt i dag, lover at det kommer op i morgen Grin
i59.tinypic.com/2mhanvd.png

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter
Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari
 
Philip Grandjean
Off-cc: Haha Enzo, det er sgu sjovt det her! Grin Keep up the good work! Smile
Navn: Philip Grandjean
Nationalitet: Fransk/Dansk
Alder: 39
Hold: ANZ-DeLight Racing
Rolle: Capitaine de route
 
Enzo Wolf
Dag 3:
Vi skulle op allerede omkring kl. 8 denne morgen, da bussen kørte klokken 9. Ved morgenbordet kunne man endnu en gang høre O’Connors stemme allermest tydeligt. Han kunne stadig ikke få armene ned efter gårsdagens sejr i Paintball, ”Så I hvordan jeg bare fældede jer en efter en, I havde ikke en chance mod mig! Hvis det ikke havde været for min lidt dårlige ankel, havde jeg kunne lave et par 360 no scopes, så dårlige var I!”. De fleste havde nok i bare lige at vågne op med en kop kaffe, så ingen orkede at tage diskussionen med O’Connor, så han fortsatte med at sprede sin propaganda resten af morgenen.

Da bussen var begyndt at køre, tog jeg mikrofonen for at fortælle om dagens første aktivitet:

”Vejret og vinden er helt perfekt til denne aktivitet. Nogle har måske prøvet det før, mens andre får taget deres mødom i dag. Vi skal nemlig Skydive i dag. Skydiving går ud på, vi springer ud fra et fly i frit fald sammen med en instruktør. Det skal nok få adrenalinen til at pumpe det lover jeg. Nogen spørgsmål?”

Mark Frederiksen sad og tænkte lidt, og besluttede at spørge:” Når vi op på lysets hastighed under faldet?” Spørgsmålet blev efterfulgt af en total stilhed et par sekunder, hvorefter buschaufføren knaldede hovedet ned i rattet af grin. Aldrig havde han hørt noget så dumt!

Et andet spørgsmål kom fra skønhedsguruen Phillip:” Må vi tage selfies under faldet? Mine instagram følgere vil blive SÅ misundelige, skal helt sikkert have hashtagget #007 med på det billede”. Ingen svarede, alle rystede bare på hovedet.

Nede bagved i bussen kunne man høre B1 og B2 foretage deres rutinemæssige samtale:” Tænker du det samme som mig B1?” ”Det tror jeg, jeg gør B2” efterfulgt af:” De flyvende bananer indtager luften! (sagt i kor)”.

Endelig var vi fremme ved dagens aktivitet. Først skulle vi igennem en lang og kedelig instruktion med en mumlende instruktør, der lignede en mand, som lige var trådt ind i Magasin. Instruktøren sluttede af med at spørge om nogen havde prøvet det før? Rocky og Jabor fortalte de havde lavet et par hop i Afghanistan med organisationen AJW - Afghan Justice Warriors, mere kunne de ikke fortælle. Instruktøren kunne ikke genkende navnet, så de kunne ikke have licens til at lave hop. Rocky og Jabor svarede ham:” Vi var også nogle af de heldige, da vores faldskærme var helt nye. De fleste andre fik nogle (faldskærme), som var brugt 1 gang men aldrig åbnet”

Der var kun plads til 2 hold på flyet ad gangen, så derfor startede Bananerkammerater og Femme Fatales med at springe. Inden de kom op i flyet skulle de have monteret udstyret, og hvad lavede B1 og B2? De tog selvfølgelig deres banankostumer på! Den lille franske bjergrytter Corentin Bertrand så ikke særlig glad ud og han rystede over hele kroppen. Jeg spurgte ham:” Er du bange for højder mon ami?” Han rystede på hovedet:” Jeg er ikke bange for højder, jeg er bange for at falde ned fra højder, det er jo vi skal nu”. Forsøgte at berolige ham yderligere med at kun ca. 1 ud af 150.000 hop ender med et dødsfald, og det har firma har lavet over 130.000 hop uden dødsfald indtil videre. Jeg ved dog ikke om den information fik den omvendte effekt.......

I flyet fik Phillip taget en masse selfies med sine Femme Fatales: Remy Lemaire, Bertrand og Mark Frederiksen. Sidstnævnte tænkte stadig på om han mon ville nå op på lysets hastighed. Overfor dem sad Budde og Fais, fuldstændige tændte. De snakkede om at det endelig var blevet tid til G-Day, i stedet for D-Day. B1 og B2 sad bare og smilede i deres banankostumer.

Her har vi et par billeder fra hoppet:

B1 og B2:
origincache-frc.fbcdn.net/10251265_1486993331529409_420029142_a.jpg
media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b8/e7/7d/b8e77ddd93e19f609665c8b7193cd733.jpg

Phillip med selfie i franske farver:
www.mlssoccer.com/sites/league/files/imagecache/620x350/image_nodes/2014/06/Skydive%20Selfie.jpg.jpg

Bertrand var ikke helt tryg ved situationen:
i.ytimg.com/vi/SGeT-NXNTDI/maxresdefault.jpg

Hoppet forløb fint, alle kom ned på jorden igen uden nogle fysiske mén, de psykiske konsekvenser vil jeg dog ikke spå om. De næste hold som skulle ud at springe var Alquadirection og Mini Putins babysittere.

Mens vi sad i flyet på vej op til springet snakkede O’Connor videre om sin præstation i paintball dagen forinden, mens Søe slet ikke havde opdaget hvad der skulle til at ske - han havde nemlig travlt med at lytte til One Direction. Rocky og Jabor forsøgte at overbevise instruktørerne om at de skulle lave missil positionen, for at opnå en større fart - hvilket de dog blev nægtet, da det også forøgede chancen for at det kunne gå galt. De havde en stime at holde i gang, et dødsfald ville totalt ødelægge den.

Aart havde sendt en SMS til konen om at han skulle til at skydive - det skulle han aldrig have gjort. Han blev kimet ned om at det var totalt uforsvarligt at lave sådanne hop, at han brugte alt for meget tid på det hold og det var spild af tid at være manager osv., mini russeren kiggede over på ham og spurgte: Pms? Aart nikkede bare, tog batteriet ud af telefonen og smed det væk. Kille glædede sig som et barn, hans store helte var fra den amerikanske hær. Han havde endda fået lov at tage lidt lir med, hvilket I også kan se på billederne. Som den eneste på holdet fik han lov at hoppe uden instruktør, da han havde en GODKENDT licens til at lave hop, modsat 2 andre *Rocky og Jabor, host host*.

Her ser vi Kille med alt sit lir:
www.acclaimimages.com/_gallery/_free_images/0420-0906-2110-0005_soldier_landing_a_parachute_and_the_american_flag_m.jpg

Aart sender en hilsen hjem:
s3.grouponcdn.com/images/site_images/2336/1850/IMAGE_Triangle-Skydiving-Center3_medium.jpg

Det sidste hop forløb også uden problemer, Phillip var dog godt sur over at James havde fået lov at have så meget lir med på hans hop. Det burde jo være kaptajnen, som skulle have disse goder! Desuden ville ingen like Phillips billeder på Instagram, når de først havde set James’es billeder. Verden var godt nok uretfærdig mente Phillip.
Ellers var de fleste ganske tilfredse med at have fået fortaget et hop, endnu en ting der kunne krydses af på listen over ting man havde prøvet. Resten af dagen blev brugt hjemme på hotellet med billard, bordtennis, kortspil og selvfølgelig historier om O’Connors farefulde eventyr på paintballbanen - som blev mere og mere vilde for hver gang de blev fortalt!

Håber I nød at læse med

Enzo
i59.tinypic.com/2mhanvd.png

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter
Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari
 
Francois von Buchwald
Dine opslag er noget af det sjoveste Enzo! Dog vil jeg lige tilføje, at jeg er B1 og lillebror og nummer 2.
 
Remy Lemaire
OFF CC: Det er fandme sjovt Grin
Se mine resultater her.

gyazo.com/b1b78c78634b982d2839ecec2e8ec7fc.png
 
Aart van Leiden
Spot on med konen Wink
Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden i1199.photobucket.com/albums/aa477/Spilak23/Vlag/NED.png
 
Enzo Wolf

Aart van Leiden skrev:

Spot on med konen Wink


@Francois

Selvfølgelig Francois, den ældste har også nummer 1, sådan skal det jo være Grin

@Remy

Godt du nyder skønhedsguruen Phillips selskab lol Grin

@Aart

Det kan være konen skal have lidt godnatlæsning. En beretning om Vodafones team building tur kunne måske ændre hendes syn ved hjælp af humor Wink
i59.tinypic.com/2mhanvd.png

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter
Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari
 
Enzo Wolf
Dag 4:
Ingen ferie uden at sove længe, derfor fik folk lov at sove til 10.30 den 4. dag. En del nød at være hjemmefra, så man ikke blev vækket klokken lort om morgenen, men kunne vågne af et par omgange. Dog kunne man godt fornemme folk savnede deres kærester el. skulle jeg sige deres kvindelige sidestykke. Jeg har aldrig oplevet så lang en kø ude foran badet. Jeg tvivler stærkt på at folk ”blot gik i bad”, for gulvet var sjasket af noget der lignede sæbe, men ikke var det. Rimelig klamt at skulle i bad som den sidste, blev nødt til at fylde hele kabinen med sæbe, skylle af før jeg kunne komme i bad. Det var fandme klamt gutter! At I ikke kan holde jer 4 dage, der er noget at arbejde på!

Igen var vi samlet til morgenmaden, der var et par ord udvekslinger på kryds og tværs af bordet, men ikke noget specielt hidsigt. Selv O’Connor holdt sig i skindet, han havde nok i sin kaffe denne morgen. Søe og Grandjean manglede dog. Jeg skulle lige til at rejse mig efter dem, da Søe kommer ind med en kæmpe ghettoblaster, stiller den på gulvet og fyrer op for: The best song ever af ingen ringere end….gæt hvem…One Direction. Han skruede op for musikken og begyndte at skråle: Maybe it's the way she walked, straight into my heart and stole it. Through the doors and past the guards, just like she already own it. I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams….. Hvorefter alle på holdet bankede i bordet og råbte: Sæt dig ned, sæt dig ned, sæt dig ned, sæt dig ned. Søe, noget utilfreds over at være behandlet sådan, fulgte dog holdkammeraternes råd og stoppede med at synge. I stedet gik han hen til ghettoblasteren og fyrede op for et nyt nummer. En person som lignede Grandjean kom ind i lokalet. Håret var lagt tilbage, bruncremen var over hele kroppen, en perlekæde om halsen, store TopGun solbriller og skjorten knappet lidt op. Musikken begyndte at spille: You are my fire, the one desire, believe when I say, I want it that way, but we are two worlds apart, can't reach to your heart, when you say, that I want it that way
Igen blev der råbt: Sæt dig ned, sæt dig ned, sæt dig ned. Men Phillip hørte ikke efter, han skrålede bare videre nu endnu højere. Så kom omkvædet og Phillip gik helt amok. Tell me why, Ain't nothin' but a heartache, Tell me why, Ain't nothin' but a mistake, Tell me why, I never wanna hear you say I want it that way alt imens perlekæden blev kastet ud til ‘publikum’, skjorten revet op og sixpacken flashet. Det var dråben som fik bægeret til at flyde over for Remy Lemaire havde der havde fået nok. Han tog sin træstol og smadrede den i ghettoblasteren. Begge dele blev slået til atomer. En noget tøsefornærmet Phillip rakte tunge til Lemaire og sagde: Du er bare misundelig.

Efter ’mini x-faktor’ skulle vi videre til dagens aktivitet som stod på: Gokart. Der skulle køres ræs på ægte formel 1 maner. Der skulle derfor først køres kvalifikation først.

Banankammerater var første hold ude på banen, de blev sendt af sted med 8 sekunders mellemrum på den 45 sekunder lange bane. De fik herefter 10 min til at sætte så hurtig en tid, som de kunne. Rækkefølge de blev sendt af sted i var: Budde, Fais, B1, B2. Fais lagde godt ud og kom hurtigt op på siden af Budde, som lignede en der ventede på Fais. Budde smadrede ind i Fais, som en bil der kører ind i en lygtepæl. Banens ejere var nødt til at stoppe Budde og fortælle ham, at han skulle køre ordentligt ellers blev han bortvist, hans svar var:” Men er det her ikke det samme som radiobiler? Gælder det ikke om at smadre ind i hinanden?

Efter 10 min:
Fais: 47.519 sekunder, B1: 48.020 sekunder, B2: 48.020 sekunder, Budde: 52.789 sekunder. Efter heatet blev man endnu mere i tvivl om B1 og B2 egentlig var den samme sjæl, som bare havde 2 ens kroppe, eller om de måske var robotter. 2 helt ens tider ned på 3 decimal….Tilfældighed? Næppe.

Næste hold på banen var Femme Fatale. Der var ikke meget at berette om udover at Phillip mente at Remy kørte som en spritbillist og der blev råbt en del grimme ord.
Det ændrede dog ikke på Remy var lynhurtigt og satte bedste omgangstid:

Remy: 46.231 Mark: 47.219, Bertrand: 48.689, Grandjean: 51.458

Alquadirection var næste hold på banen, og som man forventede kørte Jabor og Rocky som to fordrukne køtere. Den eneste som kørte en acceptabel tid var O’Connor, som pralede med at have været U15 verdensmester i gokart, og han kørte ikke bedste tid, fordi ”bilen var den forkerte farve og derfor havde den for lidt downforce”.

O’Connor: 46.795, Rocky: 48.523 Jabor: 48.621, Søe: 50.011

Nu skulle Mini Putins babysittere på banen, det skulle vise sig at gå helt galt for 1 kører. James og Enzo var klart overlegne i det heat og satte de bedste tider. Aart, som var vant til sin familie Citroen kunne ikke helt følge med, men endte da ikke sidst. Helt galt gik det for Mini Russeren Andrej, som ikke engang havde drukket. I løbet af de 10 minutter kørte han konsekvent ind i kanterne og satte meget langsomme tider. Han var tydeligvis også frusteret og råbte på et tidspunkt:” Hvad fanden er det her for nogle lorte amerikanske biler? Det eneste som dur, det er fandme Lada!”. Om det var Andrej der ikke kunne kende forskel på speederen, bremsen og koblingen eller om det var bilens skyld vil jeg lade være op til læserne at bedømme.

James: 46.345 Enzo: 46.431 Aart: 49.521 Andrej: 1.01.796

Efter kvalifikation så stillingen sådan her ud:
Remy: 46.231
James: 46.345
Enzo: 46.431
O’Connor: 46.795
Mark: 47.219
Fais: 47.519 sekunder
B1: 48.020 sekunder
B2: 48.020 sekunder
Rocky: 48.523 sekunder
Jabor: 48.621 sekunder
Bertrand: 48.689 sekunder
Aart: 49.521 sekunder
Søe: 50.011 sekunder
Grandjean: 51.458 sekunder
Budde: 52.789 sekunder
Andrej: 1.01.796 sekunder


Selve løbet som varede 25 omgange får I i opdateringen i morgen sammen med afrejsen. Endnu en gang håber jeg I nød at følge med.

Enzo
i59.tinypic.com/2mhanvd.png

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter
Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari
 
Spring til debat: