May 15 2024 23:17:09
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Belgien Rundt
U23: U23 Il Lombardia

Top 5 ryttere
1182 p - Jacques Jacques
1112 p - Jakub Vavra
965 p - Johannes Mangobe
915 p - Eckhard Wagner
848 p - Eddy Drijens

Top 5 Hold
4680 p - Team Faema
3425 p - Qantas-DeLight
3322 p - Specialized
3317 p - Team Peugeot
3238 p - Daimler-Brabus

Top 5 Nationer
3382 p - Italien
2975 p - Belgien
2431 p - Frankrig
2328 p - Holland
2055 p - Storbritannien

Top 5 Sejre
Eckhard Wagner ( 18 )
Vincent Vintesso ( 12 )
Jacques Jacques ( 11 )
Ejvind Haaland ( 11 )
Jakub Vavra ( 10 )

U23 - Top 5 Ryttere
125 p - Salvatore Bianchi
100 p - Daan Jacobs
60 p - Anton Vorobyev
55 p - Jens Hilbert
52 p - Bruno Maltar

U23 - Top 5 Sejre
Salvatore Bianchi ( 2 )
Daan Jacobs ( 2 )
Theo Kille ( 1 )
Anton Vorobyev ( 0 )
Timothy Stevens ( 0 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Luc Amourien Maatman
13-05-2024 17:35
Jeg er med nu Wink

Fabio Patmac
13-05-2024 16:57
YFC blev rigtigt nok lagt ned. Vi prøvede igen med retur til dansk og mere forenklet med mere info om de enkelte spilleres statistikker osv. men det var for svært at fastholde brugerne desværre.

Evan Jephcott
13-05-2024 16:02
Jeg har også hørt han engang var med i et boyband - de havde ikke den store succes, så istedet gik han solo. (Jeg finder selv ud)

Milos Sporco
13-05-2024 09:53
Venter vi stadig på om Maatman har forstået joken? Wink

Evan Jephcott
13-05-2024 08:25
SotD er vel stadig ved at komme sig over tømmermændene efter Silkeborgs pokalsejr.

Iker Alonso
12-05-2024 12:31
Det blev lukket ned efter stor brugernedgang, hvilket bl.a også skyldtes en forhastet overgang til engelsk sprog, hvilket jeg var imod(Var med i Crew dengang). Tror spillet blev gjort for kompliceret

Nicholas Soerensen
11-05-2024 21:56
Træls. Det skal da op at køre igen så? Hvis vi ellers kan få fat i SotD Grin

Owen Hendricks
11-05-2024 21:46
Det lukkede efter nogle sæsoner med faldende brugere, tror jeg.

Nicholas Soerensen
11-05-2024 20:48
Er der nogen der ved hvad der blev af YFC? FM Pendanten til CC?

Jens Uhle-Mann
11-05-2024 10:42
*fnis* Smile

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Do what you want, cuz a Wolf is free!
Enzo Wolf
Ciao Vodafone ryttere, stab m.fl.

Dette er en tråd, hvor ulven er blevet sluppet løs, hvilket betyder at I kan skrive lige præcis hvad I ønsker i denne tråd. Med dette mener jeg bogstaveligt at I kan skrive ALT i denne her tråd. Det kan være alt fra introduktion af jer selv, kritik af kaptajner, træningsture, hvad I ser frem til i løbet af sæsonen. Hvis der kommer nogle major problems, kan det dog være vi laver en separat tråd til dem, men den tid den sorg.

Fyr løs!
i59.tinypic.com/2mhanvd.png

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter
Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari
 
Enzo Wolf
Jeg må hellere selv starte:

Mit navn er Enzo Wolf. Jeg er 26 år i næste sæson, og mit favorit terræn er brostenene, hvor jeg hærger. Jeg hærger også i medierne, i min blog: Enzo's blog og hvor end jeg kan komme til det.

I har sikkert hørt en masse dårligt om mig, og jeg kan garantere jer at 99 % af alt det I har hørt er sandt.

Eller måske er jeg ikke så slem, som folk går og tror. Eller måske er jeg? I hænger i hvert fald på mig hele næste sæson, medmindre Aart vælger at fyre mig.

Jeg er blevet fyret en del gange, faktisk stoppede jeg med at tælle efter de 2 første gange, men nok om det.

Jeg skal køre som kaptajn for holdet i Flandern Rundt og Paris-Roubaix, hvor jeg forventer I alle bakker op om mig. Ellers ved jeg ikke rigtig hvad Aart har af planer for mig, men jeg er også en ganske god hjælperytter i det bakkede terræn.

Mine største resultater: Ingen anelse, jeg har vundet et par etaper, ungdomstrøjer, nogle løb hist og her. Jeg kan ikke rigtig huske mine sejre, nu hvor jeg tænker videre over det. Nå jo, jeg blev 2 i Flandern Rundt i forrige sæson.

Hvis I har nogen spørgsmål til mig, så stil dem endelig. Jeg bider kun lidt!

Enzo Out
i59.tinypic.com/2mhanvd.png

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter
Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari
 
James Kille
Hej Enzo. Orker ikke at skrive en helt roman om mig selv.
Men jeg er fra Usa, fra en lille by i Texas, hvor jeg var den helt store cykelrytter indtil jeg begyndte at prøve kræfter med professionel. Jeg er en sprinter, men har også nogle gode positive ting på bakkerne. Jeg er 27 år, og håber at de nye ryttere får en god velkomst. Det var lidt om mig. ;D
imageshack.us/a/img152/8367/jameskille.png

Navn: James kille
Ryttertype: Sprinter
Nationalitet: USA
Alder: 31
Hold: Certipost-SkyTech Cycling
 
Francois von Buchwald
Hej Enzo. Mit navn er Francois, jeg har det ligesom dig bedst på brostenene, og derfor bliver jeg nok din vigtigste hjælper i denne sæson. Dog vil jeg sige, at i de løb, hvor jeg har en fri rolle, kører jeg for egen chance, medmindre jeg ikke har dagen. Derfor har du ikke fuld støtte i Paris-Roubaix. Mine største force er, at jeg har en god afsluttene sprint og med den har jeg vundet bl.a. u23 Paris-Roubaix. Jeg har også gode fighter evner, der har givet mig en E3 sejr. Jeg glæder mig til at køre nogen brostensløb med dig.
 
Aart van Leiden
Ja, velkommen til Smile Fedt at se du holder en pre Team Building herind.

Jeg er i øvrigt Aart, 58 år gammel og bor i Nice. Jeg er tidligere selv cykelrytter, men holdte pause fra miljøet i 20 år. Jeg har studeret kommunikation på Universitet i Amsterdam og har arbejdet hos Specialized i en periode inden jeg kom hertil for to sæsoner siden.
Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden i1199.photobucket.com/albums/aa477/Spilak23/Vlag/NED.png
 
Enzo Wolf
Sikke en pre team building tur! Nå ja 3/16 er vel også godkendt.....

Den rigtige team building tur kommer snart, skal nok blogge lidt om den! Grin
i59.tinypic.com/2mhanvd.png

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter
Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari
 
Mark Frederiksen
4/16 går vel an? Pfft
Navn - Mark Frederiksen
Alder - 26 år
Land - Danmark
Ryttertype - Klassikkerrytter
Hold - Jysk-Allianz Racing
 
Remy Lemaire
Mit navn er Remy Lemaire, jeg er 25 år i denne kommende sæson.
Jeg er sprinter, og det flade passer helt klart bedst til mig.
Jeg er fra Frankrig, og derfor betyder de franske løb utrolig meget for mig. Jeg er meget bevidst omkring mine styrker og svagheder som rytter, og hver sæson går jeg meget op i hvilke løb jeg stiller op til.
Jeg stiller altid op for at vinde, enten med mig som vinder eller den kaptajn som holdet har valgt at satse på.

Remy
Se mine resultater her.

gyazo.com/b1b78c78634b982d2839ecec2e8ec7fc.png
 
Enzo Wolf
Så har jeg fået lov at arrangere Team Building turen. Den bliver for vild! Regner med den kommer til at strække sig over 4-5 dage. Desværre er dødsfald tilladt, så vi holder os til lidt roligere ting. Det skal dog nok blive godt!

Vi er pt. 15 ryttere, Aart og et par sportsdirektører som kommer med. Jeg vil opdatere min blog omkring turen, I skal være velkomne til selv at skrive i jeres blog omkring turen.
i59.tinypic.com/2mhanvd.png

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter
Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari
 
Rocky Uno
Det lyder spændende

Rocky Den grønlandske sprinter melder sig også ind i truppen.
Jeg er helt grøn og er lige pt på en længere tur gennem verdens lande sammen med min gode ven og kollega Jabor. Vi cykler lange etaper sammen og planen er at ende i Australien og deltage i Tour Down Under. Dog har dækningen været svag og det er gået ud over bloggen, men den bliver snart opdateret.

Mine styrker er helt klart i den "ædle" dyst sprint. Hvor min acceleration bliver en vigtig del af mine chancer for at gøre en god figur i u23 sprinters paradise og u23 Touren.
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Polar_zpsgrti4ceh.png
 
Fais van Rombuy
Fais van Rombuy her.
Jeg er et tysk missil som ved hjælp af min hurtige sprint og mit stærke hold nappede U23 sprinters paradise sidste år, samt flere etaper i U23 touren. Jeg regner med at gentage det igen i år og med de nye unge sprintere på holdet (yngre end mig ihvertfald) ser jeg gode muligheder for at det kommer til at ske.
Jeg bruger næsten alt min tid på at træne for at blive hurtigere og mere udholdende end mine konkurrenter!
Tror ikke jeg har mere at fortælle lige pt. men glæder mig til vores team building tour, som ihvertfald lyder spændende!
Fais
 
Enzo Wolf
Dejligt at tråden bliver opdateret. Altid godt at kende sine holdkammerater lidt.

@Rocky og Jabor

Jeg håber der bliver plads til team turen, selvom I allerede har planer her i offseason!

Jeg har mere eller mindre programmet klar. Det bliver en 5 dages tur, med aktiviteter de 3 af dagene, hvor ende dagene er afrejse / ankomst datoer, sådan mere eller mindre. Jeg vil dog ikke afsløre, hvad vi skal, det må I finde ud af når vi er der. Men det bliver vildt!

Dag 1: Afrejse fra Heathrow (Great Britain) - vores sponsor er jo fra GB, så vi tager afsted derfra.

Dag 2: 27 timer senere er vi så fremme i New Zealand! Der er planlagt 1 aktivitet + noget specielt om aftenen.

Dag 3: 3 aktiviteter planlagt.

Dag 4: 2 aktiviteter planlagt.

Dag 5: Afrejse tilbage til Heathrow GB.

Vi bliver 16 mand på turen, hvilket er perfekt. Da det så er lettere at inddele i hold Grin Glæd jer!

Enzo
i59.tinypic.com/2mhanvd.png

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter
Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari
 
James Kille
Lyder spændende! Glæder mig! Grin
imageshack.us/a/img152/8367/jameskille.png

Navn: James kille
Ryttertype: Sprinter
Nationalitet: USA
Alder: 31
Hold: Certipost-SkyTech Cycling
 
Spring til debat: