Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
CC Wiki
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 29-01-2016 09:59
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Super nice Maxime, men vi kører altså på BH cykler på Aegon ![]() Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 29-01-2016 10:04
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Og Dzilze er russer og Helev dansker ![]() Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Theodor Klemmenson |
Lagt på d. 29-01-2016 10:34
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1114 Tilmeldt: 26.03.15 |
Nu hvor vi er I gang, så vil jeg også mene Helev er Fighter og Cote er Brostensrytter ![]() Theo aka Klemme 36-årig norsk klasse(ment)-rytter Aegon - Philips Pro Cycling Life is like riding a bicycle. In order to keep your balance, you must keep moving. |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 29-01-2016 11:03
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 302 Tilmeldt: 23.04.15 |
Hehe, det er problemet, når man copy-paster ![]() Hermed rettet. "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 29-01-2016 17:29
|
Jeg kom til at formulere det forkert før... Hvis I gerne vil have en wiki-side, så bare skriv i dette tråd eller skriv en PB. Men husk at jeg kun har været på CC i næsten et år - I kan skrive jeres karriere, så jeg har noget at tygge på. ![]() "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Alexander Syfong |
Lagt på d. 29-01-2016 17:38
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 794 Tilmeldt: 14.06.15 |
Theodor Klemmenson skrev: Nu hvor vi er I gang, så vil jeg også mene Helev er Fighter og Cote er Brostensrytter ![]() Og julien baker er fra storbritanien ![]() Gammel, men ikke glemt
Hold gennem tiderne xSæson 19: Peugeot Sæson 20-Aegon lukker eller jeg går på pension: Aegon Phillips Han står helt stille. Han står stille som et tysk træ i Harzen |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 29-01-2016 17:58
|
Alexander Syfong skrev: Theodor Klemmenson skrev: Nu hvor vi er I gang, så vil jeg også mene Helev er Fighter og Cote er Brostensrytter ![]() Og julien baker er fra storbritanien ![]() Fixet! Så burde der ikke være nogle fejl...i Aegon-holdet ![]() "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Theodor Klemmenson |
Lagt på d. 29-01-2016 18:07
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1114 Tilmeldt: 26.03.15 |
Maxime Alessi skrev: Alexander Syfong skrev: Theodor Klemmenson skrev: Nu hvor vi er I gang, så vil jeg også mene Helev er Fighter og Cote er Brostensrytter ![]() Og julien baker er fra storbritanien ![]() Fixet! Så burde der ikke være nogle fejl...i Aegon-holdet ![]() Det smukt ![]() Theo aka Klemme 36-årig norsk klasse(ment)-rytter Aegon - Philips Pro Cycling Life is like riding a bicycle. In order to keep your balance, you must keep moving. |
|
|
Alexander Syfong |
Lagt på d. 29-01-2016 21:11
|
Theodor Klemmenson skrev: Maxime Alessi skrev: Alexander Syfong skrev: Theodor Klemmenson skrev: Nu hvor vi er I gang, så vil jeg også mene Helev er Fighter og Cote er Brostensrytter ![]() Og julien baker er fra storbritanien ![]() Fixet! Så burde der ikke være nogle fejl...i Aegon-holdet ![]() Det smukt ![]() Gammel, men ikke glemt
Hold gennem tiderne xSæson 19: Peugeot Sæson 20-Aegon lukker eller jeg går på pension: Aegon Phillips Han står helt stille. Han står stille som et tysk træ i Harzen |
|
|
Alexander Syfong |
Lagt på d. 29-01-2016 21:12
|
Ups, glemte at skrive det ind. Det der skulle stå, er at feline marzano er 21 og ikke 22 ![]() Gammel, men ikke glemt
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 29-01-2016 21:50
|
Alexander Syfong skrev: Ups, glemte at skrive det ind. Det der skulle stå, er at feline marzano er 21 og ikke 22 ![]() Nu er det det perfekte hold ![]() "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Hans Ingham |
Lagt på d. 25-04-2016 21:25
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 250 Tilmeldt: 26.08.15 |
Maxime fik du lavet en om mig ![]() Navn:
![]() Alder: 30 år (sæson 28) Ryttertype: Sprinter På kontrakt hos: ![]() ICCU = Sejre - 19 / Top 2 - 27 / Top 3 - 18 ![]() |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 26-04-2016 14:44
|
Jeg glemte det næsten, undskyld ![]() http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Hans_...ans_Ingham Jeg vil forhåbentlig snart opdatere holdene ![]() "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Hans Ingham |
Lagt på d. 26-04-2016 21:49
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 250 Tilmeldt: 26.08.15 |
Maxime Alessi skrev: Jeg glemte det næsten, undskyld ![]() http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Hans_...ans_Ingham Jeg vil forhåbentlig snart opdatere holdene ![]() ![]() ![]() |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |